مسابقات واليبال در برف به ميزبانى پيشت ديزين برگزار مى شود

مسابقات واليبال در برف برای نخستين بار در آسيا و به ميزبانى پيست بين المللی ديزين ٢٤و ٢٥بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات واليبال در برف به ميزبانى پيشت ديزين برگزار مى شودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبري رقابت هاي مسابقات واليبال در برف، ظهر امروز در هتل لاله برگزار شد و مسئولان اين مسابقات از شرايط برگزاري آن گفتند.

حميدرضا تفته مدير عامل شركت بهره بردار پيست بين المللي ديزين مهم ترين نگراني براي برگزاري اين رقابت ها را شرايط آب و هوايي معرفي كرد و گفت : نگراني از وضعيت آب و هوا داشت ما را از برگزاري مسابقات در اين ماه منصرف مي كرد اما در نهايت تصميم گرفتيم با تدابير در نظر گرفته شده آن را برگزاري كنيم.

وى ادامه داد: تاكنون اين شركت رقابت هاي اسوموبيل در كوهستان پاتيناژ در كوهستان را برگزار كرده است. همچنين برگزاري وقابت هاي چوگان در برف را هم در برنامه دارد.

در قسمت ديگري از اين  نشست، احمد سعادتمند مدير عامل باشگاه سرمايه هم با تاكيد بر اينكه اين وقابت ها براي نخستين بار در آسيا برگزار مي شود عنوان كرد: در نشستي كه در بوينس آيرس برگزار شده لود تاكيد زيادي بر توجه فدراسيون هاي بر اين موضوع داشت. اميدواريم ابن جريان به ايجاد روحيه اي شاد در بين مردم كمك كند. 

سعادتمند خاطرنشان كرد: خوشبختانه با بازديد بازرس ها از پيس ديزين همه چيز به خوبي پيش رفت و در جلسه اي هم كه با داورزني سرپرست فدراسبون واليبال داشتيم توافقات انجام شد.

البته ما مي توانستيم اين مسابقات را در اسفند هم برگزار كنيم اما مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي، جانفشاني آتش نشانان عزيز كشورمان و همچنين راهدارها باعث شد كه در برنامه خود تعجيل كنيم و اين مستبقات با نام اين عزيزان برگزار شود.

 امير صديقي نماينده شركت چاكاتو اتريش و نماينده اين رقابت ها در ايران از صدور اين رقابت ها از ايران به ساير كشورهاب آسيايي خبر داد و گفت: ما ميخواهيم فضايي ايجاد شود تا ساير كشورهاي آسيايي هم اين رقابت ها را برگزار كنند ساحلي بازان المپيكي دنيا در اين وقابت ها حاصر مي شوند.

گفتنى است آلمان، اتريش، ايتاليا، لهستان، اسلووني، روسيه و چك ٧كشور حاضر در اين وقابت ها هستند. دو تيم هم از بانك سرمايه در اين رقابت ها حاضر مي شوند.يك تيم هم به عنوان تيم آتش نشانان در اين مسابقات حاضر خواهند شد.

در صورت اينكه اين رقابت ها به خوبي پيش برود واليبال در برف ايران مي تواند راهي المپيك زمستاني شود.

جايزه اين وقابت ها ١٥هزار بورو است.

پوشش ظاهري بازيكنان مثل ساير بازي هاي واليبال است اما زير لباسشان براي حفظ گرما استرچ هايي شبيه به اسكي بازان مي پوشند. كفش بازيكنان هم استوك هايي شبيه به فوتباليست هاست.

بازي ها هر روز ساعت١٠صبح ٢٤بهمن آغاز مي شود و روز دوم هم ديدارهاي نهايي و فينال برگزار مي شود. 

خيلي از ورزشكاران حاضر در اين رقابت ها بعد از اين مسابقات راهي رقابت هاي ساحلي مي شوند.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار