پلی‌آف لیگ برتر والیبال؛

میرحسینی: پیکان تیم مفت بازی نیست/ حریف اجازه برتری به ما نداد

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: پیکان تیم مفت بازی نیست و قدر امتیازات حساس را می‌داند.

میرحسینی: پیکان تیم مفت بازی نیست/ حریف اجازه برتری به ما ندادبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی میر حسینی، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان، پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان ، گفت: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که علاوه بر اینکه یک تیم کامل است، باشگاه خوبی نیز محسوب می شود. پیکان در والیبال ایران و آسیا تیمی ریشه دار و با برند معتبر است.

وی افزود: تلاش کردیم با زدن سرویس‌های خوب، دریافت حریف را با مشکل مواجه کنیم تا بیشتر به توپ های بلند روی بیاورند و بتوانیم اسپک‌های حریف را دفاع کنیم اما در ست‌های اول و دوم این برنامه اجرا نشد و در مقابل پیکانی‌ها هم در سرویس و هم در دفاع عملکرد بهتری داشتند.

میرحسینی خاطر نشان کرد: از ست سوم به خود باوری رسیدیم و بازیکنان به این اعتماد به نفس رسیدند که می توانند بهتر بازی کنند و یک ست را با پیروزی به پایان بردیم. در ست چهارم هم می شد با مدیریت خوب، پیروز شویم اما پیکان در مجموع بهتر بازی کرد و اجازه برتر به ما نداد.

وی ادامه داد: امیدوارم در اردکان با حضور تماشاگران خودمان و استفاده از امتیاز میزبانی، عملکرد بهتری ارائه کنیم و کار را به مسابقه سوم بکشانیم.

سرمربی خاتم در پایان گفت: پیکان تیم مفت بازی نیست و قدر امتیازات حساس را می‌داند. بازیکنان ما می خواستند بهتر بازی کنند اما عملکرد پیکان این اجازه را به ما نداد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.