سرخه ؛

راه اندازی انجمن خیرین سلامت سرخه

انجمن خیرین سلامت در سرخه با هدف تسهیل شرایط خدمت رسانی به بیماران و خانواده های بی بضاعت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ؛ محمد حمیدی از اعضای انجمن خیرین سلامت سرخه در گفت : این انجمن با هدف شناسایی اشخاص خیر در انجمن سلامت و از یک طرف تسهیل شرایط خدمت رسانی به بیماران منتسب به شهرستان سرخه و کم درآمد راه اندازی شده است.

محمد حمیدی افزود : در این انجمن از خیرین با سابقه، معتمد و علاقه مند به فعالیت دعوت به عمل آمده است تا بتوان در زمینه های بهداشتی و درمانی با توجه به نیاز شهرستان فعالیت های خیرخواهانه را با فراهم کردن امکانات لازم بهداشتی و درمانی در شهرستان سرخه جهت کمک به افراد نیازمند به انجام رسانید.

وی که در نخستین جلسه انجمن خیرین سلامت عهده دار مسئولیت خزانه داری انجمن شده است، تصریح کرد : دفتر انجمن در طبقه فوقانی شبکه بهداشت سرخه از هفته آینده مستقر خواهد شد.

 عضو انجمن خیرین سلامت سرخه افزود : هیئت رئیسه انجمن خیرین سلامت شهرستان سرخه انتخاب شده اند به این ترتیب که حسن اشرف به عنوان رئیس، محمدرضا ادهم به سمت نائب رئیس،‌حسن سنگسری مدیرعامل، زهرا فیض مدیر اجرایی،‌علی اکبر رستگار به سمت منشی و محمدتقی ابراهیمی به سمت عضو انجمن معرفی و رسماً‌ کار خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام /د
برچسب ها: افتتاح ، انجمن ، خیرین ، سلامت ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار