پنتاگون مستأجر ترامپ می‌شود

وزارت دفاع آمریکا تأیید کرد که می‌خواهد بخشی از برج ترامپ در نیویورک را اجاره کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته تأیید کرد قصد دارد بخشی از برج ترامپ را در نیویورک اجاره کند که مخصوص نظامیان همراه رئیس جمهور آمریکا و تجهیزاتشان در زمان اقامتشان در این شهر باشد.

طبق گزارش این خبرگزاری، ترامپ تصمیم دارد بازدید های دوره ای را از برجش در نیویورک به انجام برساند؛ جایی که بانوی اول آمریکا ملانیا و فرزندشان "بارون ترامپ" در آنجا حضور دارند.

تیمی از نظامیان، رئیس جمهور آمریکا را در این بازدیدها همراهی می کنند؛ از جمله فردی که کیف حاوی کدهای هسته‌ای را که به رئیس جمهور امکان صدرو دستور حمله هسته‌ای در کمترین زمان ممکن را می دهد، حمل می‌کند.

جیمز بریندل، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: به منظور پاسخ به درخواست های مهم و رسمی، وزارت دفاع از طریق کانال های مناسب و مطابق تمامی درخواست های قانونی، به دنبال در اختیار گرفتن بخش معینی در برج ترامپ بصورت اجاره ای است.

وی در ادامه افزود: این مساحت (اجاره شده) برای تجهیزات و افرادی است که رئیس جمهور را در زمان اقامت در این ساختمان همراهی می کنند.

احتمال می رود این اقدام به جنجال مستمری که در ارتباط با تضاد منافع میان امپراتوری اقتصادی ترامپ با منافع سیاسی او به عنوان رئیس جمهور آمریکا وجود دارد، دامن بزند. ترامپ در زمانی که برای ریاست جمهوری انتخاب شد، از فروش شرکت هایش امتناع کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار