همدان؛

بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج

وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج بازدید کرد.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید افزود: مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج در سال های اخیر میزبان مسابقات مختلف کشوری و فراملی همچون مسابقات فوتبال زیر 14 آسیا بوده است.

وی گفت: این پروژه یکی از مجهزترین ورزشگاه های کشور است و چون نام وخاطره شهید حاج بابایی در آن مزین شده است این مجموعه از اماکن بسیار با ارزش کشور محسوب می شود.

منعم ادامه داد: از ویژگی های این مجموعه داا بودن یک مهمانسرای مجهز است که با داشتن این مهمانسرا شاهد حضور اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی در این مجموعه بوده ایم.

مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی با ظرفیت 10 هزار نفری، دارای سالن ورزشی یک هزار و 500 نفره، سالن کشتی، سالن اسکواش، سالن ورزش های رزمی و سالن ژیمناستیک، مهمانسرای ورزشکاران، استخر تمرینی سرپوشیده، سالن بدنسازی و سالن پینگ پنگ است.

ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مساحت 2200 متر مربع بوده و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ملی و فراملی از جمله بازی های آسیایی را دارد.

سازه مجموعه ورزشی شهید حاج بابایی اسکلت فلزی است و دارای زمین چمن طبیعی با سیستم آبیاری اتوماتیک، دستی و سیستم زهکش است.

در کنار این ورزشگاه مهمانسرایی ورزشی به مساحت 400 متر مربع در پنج طبقه احداث شده است.امکانات این مجموعه شامل رستوران با ظرفیت 200 نفر و 130 اتاق سه تخته با گنجایش 120 نفر است.

همچنین این مجموعه ورزشی دارای سالن کشتی به مساحت یک هزار و 438 مترمربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال است.

سالن ورزش های رزمی به مساحت یک هزار و 438 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال و سالن ژیمناستیک به مساحت یک هزار و 438 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال، استخر تمرینی سرپوشیده بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

سالن استاندارد برای بازی های توپی شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال بالغ بر 20 میلیارد ریال با ظرفیت یک هزار و 500 نفر تماشاچی است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.