اردبیل؛

‌حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌توطئه‌ها‌ی دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه اردبیل گفت: ۲۲ بهمن فرصتی بزرگ برای انسجام ملت ایران است تا با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی در آئین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در سالن فرمانداری اردبیل اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها با محوریت انقلاب اسلامی یک رسالت خطیر بر عهده مسئولان بوده و نیاز است برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه موزه عبرت ایران در اردبیل تداوم یابد و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای همگان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه موزه عبرت ایران تداعی‌گر شکنجه‌های رژیم ستمشاهی در مورد زندانیان و شخصیت‌های انقلابی است، گفت: در آن زمان رژیم شاه با شکنجه‌های شدید انقلابیون و زندانیان سیاسی را مورد آزاد و اذیت قرار می‌داد و باید این شکنجه‌ها و اقدامات و رفتارهای غیرانسانی رژیم ستمشاهیبرای همگان تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه یک اقدام فاخر و بسیار ارزنده است که با تلاش مجموعه اداره اطلاعات استان و دستگاه‌های اجرایی به ثمر نشده است، افزود: تلاش این مجموعه برای راه‌اندازی نمایشگاه موزه عبرت ایران شایسته قدردانی است.

آیت‌الله عاملی تصریح کرد: مسئولان رسالت خطیری در این زمان بر عهده دارند چرا که ما برای به دست آوردن انقلاب اسلامی ایران هزینه‌های زیادی را داده‌ایم و این انقلاب به راحتی به دست نیامده که آن را به سادگی از دست بدهیم.

وی بیان کرد: رژیم شاه با استقرار بی‌رحم‌ترین نیروهای خوددر ساختمان شکنجه ساواک زندانیان سیاسی و انقلابیون را به بدترین شکل ممکن آزار و اذیت می‌داد و با وجود این آزار و اذیت انقلابیون از آرمانها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دور نشدند و برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیاز است دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم از نمایشگاه موزه عبرت ایران بازدید کنند چرا که در آگاهی‌دهی به این قشر می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد تا نسل امروزی با نحوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با درایت‌های امام خمینی(ره) و وحدت و همدلی ملت ایران به دست آمد و 22 بهمن فرصتی بزرگ برای انسجام ملت ایران است تا با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.