قرارداد سرمربی جهانبخش تمدید شد

باشگاه آلکمار هلند قرارداد سرمربی موفق خود را یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سران باشگاه آزد آلکمار هلند با رضایت از عملکرد فان دن بروم،قرارداد او را که تا پایان فصل 2017 اعتبار داشت، تا تابستان سال 2018 تمدید کردند.

در واقع او فصل آینده هم روی نیمکت آلکمار که علیرضا جهانبخش را نیز در اختیار دارد، می نشیند.بروم هلندی سال 2014 به جای مارکو فان باستن سرمربی تیم آلکمار شد و در همان فصل این تیم را به مقام سوم لیگ هلند( اردویسه) رساند و راهی لیگ اروپا کرد.

در فصل 2015-2016 آزد در اردویسه چهارم شد و باز هم به طور مستقیم به لیگ اروپا راه یافت. این تیم در آن دو  فصل در جام حذفی هلند به ترتیب به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی  رسید.
در فصل 2017-2016 یاران جهانبخش با هدایت فان دن بروم به جمع 32 تیم برتر لیگ اروپا رسیده اند که باید با لیون بازی کنند و در جام حذفی هم در نیمه نهایی حضور دارند.

بروم پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: "من بسیار خوشحالم که ما کار را  با هم ادامه می دهیم. تا به امروز کارم را در این باشگاه با لذت انجام داده ام. ما پروژه بزرگی داریم که همگی برای آن کار می کنیم،کادر مربیان،مدیران و بازیکنان.

ماکس هویبرتز،مدیر فوتبال باشگاه نیز گفت :آلکمار از عملکرد فان دن بروم در سال های اخیر راضی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار