اتحاد و همدلی اقوام موجب ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است

فرماندارخوي:مردم ایران متشکل از اقوام متعدد در قالب یک کشور متمدن است و این نشانگر بلوغ سیاسی و فرهنگی کشور می باشد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دهیاران و بخشدار قطور در یک دیدار صمیمی با فرماندار شهرستان خوی دیدار و گفتگو نمودند .

دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی در این دیدار با اشاره به نقشه های شوم استکبار و دشمنان خارجی در تفرقه افکنی بین مسلمانان اظهار داشت: کشورهای بیگانه با تفرقه افکنی بین مردم و مسلمانان دنبال اهداف شوم و منافع خود هستند اما کشور ما بعنوان یک الگو و نمونه بارز اتحاد و همدلی بین تمامی اقوام و مردم ، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی اقوام موجب ایجاد امنیت پایدار در کشور شده است افزود : مردم ایران متشکل از اقوام متعدد در قالب یک کشور متمدن است و این نشانگر بلوغ سیاسی و فرهنگی کشور می باشد .

وی تصریح کرد: همنشینی مردم و مسئولین بهمراه مودت، مهربانی و همدلی موجب تحکیم روابط اجتماعی و ایجاد اعتماد بین اقشار مختلف مردم و مسئولین شده است .

فرماندار خوی پس از استماع مسائل و مشکلات بخش قطور از زبان دهیاران، عمده مشکلات این بخش را تأمین آب شرب، ساخت مسکن استاندارد، جاده قطور و راه های روستایی دانسته و خواستار پی گیری جدی و برنامه ریزی شده این مشکلات و اتخاذ تصمیمات لازم گردید .

در پایان، دهیاران و بخشدار قطور از فرماندار شهرستان خوی تقدیر نمودند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.