مدیران و مسئولان دستگاه های دولتی خوزستان از مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اهواز در پیامی به مردم اعلام کرد 22 بهمن ماه یاد آور پیروزی انقلاب و رهایی ملت ایران از ظلم و ستم حکومت های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران است.

اسماعیل ارزانی بیان کرد: بدون شک مردم شهید پرور ،همیشه در صحنه و انقلابی خوزستان به ویژه مردم شریف اهواز همچون سال های گذشته همگام با ملت قهرمان ایران اسلامی در روز یوم الله 22 بهمن امسال چون موج خروشان در دفاع از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

سید خلف موسوی، شهردار اهواز نیز در پیامی با تبریک ایام دهه فجر مردم استان خوزستان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

وی افزود: نقطه اوج و کمال انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن و با پیروزی خون بر شمشیر تجلی می یابد، از این رو 22 بهمن ، نماد استقلال خواهی ، تبلور ظلم ستیزی و مظهر عدالت جویی ملت قهرمان ایران است.

موسوی گفت: 22 بهمن بیرق شرف، افتخار و عظمت ملت ایران را در گستره تاریخ به اهتزاز در می آورد و هر سال با تکرار حضور میلیونی ایرانیان انقلابی، پایبندی و وفاداری ملت با آرمان های امام ، رهبری و شهدا را به منصه ظهور می رساند.

نادر عمید زاده، فرماندارشهرستان دشت آزادگان نیز با صدور پیامی همه اقشار و عشایر را به شرکت در راهپیمایی22 بهمن برای ایجاد حماسه ای پرشور دعوت کرد.

وی بیان کرد: 22بهمن سالگرد پیروزی حق بر باطل، پیروزی خون بر شمشیر و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است که توانست نور امید را در دل آزادی خواهان عالم در اغلب کشورهای جهان روشن کرده و آن ها را برای پیروزی استوارتر گرداند.

پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز از شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود.

وی اظهار داشت: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نمایاند.
جهانگیری بیان کرد: هر چقدر مردم در راهپیمایی 22 بهمن گسترده تر حضور یابند به حتم دشمنان نیز به همان اندازه مستاصل، درمانده و نا امیدتر خواهند شد.

ولی الله حیاتی، فرماندار خرمشهر نیز در پیامی مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود.
وی گفت: ملت بزرگ ایران نه وابسته به شرق است نه وابسته به غرب ، ملت بزرگ ایران از همان ابتدای سال 42 فریاد نه شرقی نه غربی را برآورد.

حیاتی افزود: راهپیمایی 22 بهمن مظهر اتحاد ملی مردم ایران است ، مردم با حضور حماسی و پر خروش خود در راهپیمایی 22 بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی های این رئیس جمهور دیوانه آمریکا خواهند داد .

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از ابتدای شکل گیری تاکنون بر دو محور مهم استوار بوده است ، خاطرنشان کرد: عناصرزیادی در شکل گیری و بقاء جمهوری اسلامی نقش داشتند اما دو عنصر از همه عناصر کلیدی تر بوده اند اولین عنصر نقش رهبری در انقلاب و دومی حضور و نقش مردم ، این انقلاب با این دو عنصر معنا ، مفهوم و حیات پیداکرده است .

وی اذعان داشت: سرنوشت انقلاب را مردم همیشه رقم زده اند ، در بزنگاه های خطر مردم جلوتر از مسئولین به ابراز وفاداری و ارادت به نظام و انقلاب برخاسته اند .

محمد تقی زاده، مدیر کل اموزش و پرورش خوزستان نیز از مردم و دانش آموزان برای حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود .

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل که با همراهی، وحدت، همدلی ، ایثار و فداکاری ملت ایران در یوم الله 22بهمن به پیروزی رسید، نقطه عطفی درتاریخ ایران زمین است.

تقی زاده تصریح کرد: در ایام مبارزه، همه اقشار مردم ایران در صفوف به هم پیوسته و با اتکا به خداوند، بنیان حکومت طاغوت را از ریشه برکندند و امروز که انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار،سی و هشتمین بهار آزادی را جشن می گیرد، حفظ و پاسداشت این نعمت الهی بر همگان ضروری است.

وی اظهار داشت: از این رو فرهنگیان و دانش آموزان استان خوزستان همانند همیشه، با حضوری پر رنگ و انقلابی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه 1395 ، با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند و ضمن بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، اراده ، سربلندی و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.