سردار انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب جهان است

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران بی نظیر ترین انقلاب جهان است چرا که بدون کمک هیچ قدرت خارجی به پیروزی رسید.

انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب جهان استسردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این بود که تمام مردم از هر قشری در آن شرکت داشته و بیش از 200 ایثارگر، شهید، آزاده و همین‌طور زندانیان سیاسی که توسط رژیم شاهنشاهی دستگیر شده بودند، مربوط به اقلیت‌های قومی و ادیان توحیدی بودند.

وی افزود: ملت ایران قدردان حضور تمامی اقلیت‌های قومی و ادیان توحیدی ساکن کشور در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس و همچنین خادمان ایثارگری است که تحت هدایت امام راحل در راه انقلاب، مردم، اسلام و ولایت فقیه، خون خود را فدا کردند و جاودانه شدند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی بی‌نظیرترین انقلاب در جهان است، چرا که این انقلاب متکی به هیچ قدرت خارجی نبود و با اسلحه یا زور به نتیجه نرسید، بلکه با تکیه به ارزش‌های اسلامی، پشتیبانی رهبری، توده‌های مردمی و توکل به خداوند متعال به نتیجه رسید و رهبری این انقلاب را یک فرد مجتهد و مرجع تقلید بدون اتکا به هیچ نیروی بیگانه‌ای عهده‌دار بود.

سردار انصاری تصریح کرد: در همان دوران انقلاب بسیاری از افراد به امام خمینی (ره) پیشنهاد ‌دادند که مردم مسلحانه وارد قیام علیه رژیم طاغوت شوند اما امام (ره) هرگز با این پیشنهاد موافقت نکرد، زیرا به اعتقاد وی، حکومتی که با اسلحه بر سر کار بیاید روزی با اسلحه از بین می‌رود و ایشان با تکیه بر اعتقاد قلبی و توان مردم این انقلاب را به پیروزی رساند و هم اکنون شاهد آن هستیم که همین اعتقاد قلبی و ایمان مردم به اسلام و انقلاب باعث شد تا همچنان انقلاب اسلامی پس از گذشت حدود 4 دهه ماندگار و پایدار بماند.

وی در پایان گفت: عزت کشور در همان راه پیروزی انقلاب یعنی وحدت کلمه، همبستگی، تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و حفظ روحیه انقلابی است و باید راه و تبعیت از ولایت‌فقیه را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار