اصفهان؛

آغازراهپیمایی 22 بهمن با رژه تاکسیرانان در کاشان

راهپیمایی 22 بهمن دقایقی قبل با رژه تاکسیرانان در دارالمومنین کاشان آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پس از حرکت تاکسیرانان مردم پرشور،  انقلابی،  متعهد و متدین شهر 1700 کبوتر خونین بال نیز با حرکت از مسیرهای تعیین شده راهپیمایی را با مشت های گره کرده و فریاد "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" راهپیمایی را آغاز کردند.
حضور بانوان با وجود هوای سرد در حالیکه کودکانشان را در آغوش دارند تا مشق مبارزه را به آنها بیاموزند، دانش آموزان دختر وپسر، گروه های ورزشی،  کودکان از مهدهای کودک،  جوانان در حالیکه نقش زیبای سه رنگ پرچم پر اهتزاز ایران بر روی دست ها و گونه هایشان رنگ افتخار دارد و حتی حضور زنان و مردان کهن سال با کمرخمیده همه وهمه از صحنه های پرشور و دشمن شکن راهپیمایی امروز 22 بهمن سال 95 در سی و هشتمین بهار آزادی است.
بلاکاردها، پرچم ها و کلاه های پرچم شکل بر سر نوجوانان،  آدمک های استکبار، برپایی ایستگاه های صلواتي و غرفه های متعدد و مختلف کانون های فرهنگی هنری،  پایگاه های بسیج،  و غرفه های ادارات و نهادهای دولتی از دیگر مظاهر زیبا و پرافتخار برنامه هایی راهپیمایی در کاشان است.
زنان و مردان کاشانی همپا و همنوا با شعارهای کوبنده "بهار آزادی بهمن است روز نجات ملت و میهن است"و طنین کوبنده" سلام بر بهمن و روح الله درود بر ایران و حزب اللهش" کویر را به لرزه درآوردند.
مشت های گره کرده با حرکت پرچم ها در دستان مردم بصیر،  انقلابی و هوشمند دارالمومنین کاشان با غریو "در پرتو بهمن فجرآفرین شکسته شد قدرت مستکبرین" و فریاد پرتلاطم " نقشه دشمنان اثرگذاری ندارد تهدید و تحریم اثر ندارد" در این دیار مومنیان که همواره در صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همگام با سراسر کشور طلایه دار بودند آسمان کاشان را شور و شوق سیاسی و گرمی و حرارت انقلابی و فجرآفرین را در رگ شهر جاری کرد.
بانگ دشمن شکن "شعارملت پیروی از رهبر است همدلی و اتحاد حافظ این ملت است" و شعار"تفرقه واختلاف سیاست دشمن است عامل هر اختلاف جیره خور دشمن است" آنچنان در فضا طنین انداز شده که پیام "استقلال آزادی پیام انقلاب است جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است" را با فریاد "ما ملتی بصیریم ذلت نمی پذیریم" صدای ایران را از کاشان به گوش جهانیان میرساند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار