گیلان؛

مرکزی قهرمان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بزرگسالان

رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم استان مرکزی دیشب در رشت به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

رییس هیات کاراته گیلان اعلام کرد :در پایان این رقابتها تیم کاراته بزرگسالان مرکزی با کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به مقام قهرمانی رسید.

اسفندیار زیال افزود: تیم تهران با 2 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز و تیم قزوین هم با یک مدال طلا و یک نقره به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی گفت: کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم کاراته گیلان رسید.

رییس هیات کاراته گیلان گفت: در روز پایانی این رقابتها و در وزن منهای 75 کیلوگرم سعید فرخی از تهران اول شد، سجاد حیاتی از آذربایجان شرقی به مقام دوم، هادی صفی از تهران و نیما شافعی از گیلان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسفندیار زیال گفت: در مسابقات وزن منهای 84 کیلوگرم مهدی قراری زاده از کرمان به مقام قهرمانی رسید،یونس نوروزی از مرکزی در مکان دوم و عارف فرهادی از فارس و محسن برخورداری از تهران به طور مشترک سوم شدند.

به گفته وی: در پایان رقابت های وزن به اضافه 84 کیلوگرم هم سامان حیدری از کرمانشاه به مقام نخست رسید،هادی عرب از اصفهان دوم شد وسجاد فرخی از مازندران و محمد مهدی قاهری از گیلان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی 650 کاراته کا 3 روز در مجموعه ورزشی عضدی رشت در بخش های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته با هم به رقابت پرداختند که در پایان 24 کاراته کای منتخب برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.