اهواز؛

هوش و تعصب پور موسوی عامل موفقیت استقلال

زهیوی گفت: اگر پورموسوی نبود، سقوط استقلال قطعی بود.

هوش و تعصب پور موسوی عامل موفقیت استقلال
رحیم زهیوی لژیونر فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان به حمایت از سرمربی و بازیکنان تیم سابقش استقلال خوزستان  پرداخت و اظهار داشت: پیگیر  همه بازی های تیم سابقم هستم و انها را میبینم، مطمئن باشید بچه های تیم کم کاری نمی کنند و با انگیزه مضاعفی بازی خواهند کرد تا همچون من لژیونر شوند ،من نیز به انها قول دادم تا جایی که در توانم هست به دوستانم  کمک کرده و حداقل دو سه نفر از بچه ها  ها رو به لیگ قطر معرفی کنم و این امر نیز  باعث انگیزه بیشتر بازیکنان شده است.
 
وی همچنین پیرامون مشکلات مالی این تیم قبل از بازی های آسیایی عنوان کرد: نمی دانم چه بگویم، واقعا بعضی ها اطلاع ندارند  که این تیم نیاز به کمک دارد؟! این تیم به اسم ایران در این مسابقات بازی خواهد کرد  و باید از هر کجا که در توان هست کمک های مالی واریز شود.
 
 زهیوی افزود: جا دارد از سید سیروس پور موسوی بخاطر صبر و تعصبی که به تیم خوزستانی دارد تشکر کرد چرا که اگر صبر و هوش وی نبود تا الان چنین نتایجی را کسب نمی کردند و تیم صد در صد سقوط می کرد.
 
 لژیونر فوتبال ایران در مورد شرایط خود در قطر و تیم الشیحانیه نیز بیان کرد:  به دلیل مصدومیتی که دارم و بازی با الجیش شاید بیست دقیقه بتوانم بازی کنم ولی با مربی صحبت کردم که این بازی را نیز به من استراحت بدهند.
 
وی تصریح کرد:  وضعیتمان زیاد خوب نیست، البته از اول فصل همین بوده است، مطمئن باشید اگر مصدومیتم بهبود یابد با توکل بر خدا می توان نقش موثری در تیم داشته باشم.

انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.