شهرکرد؛

امروز انقلابی گری تلاش برای رونق اقتصادی کشور است

معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: امروز انقلابی گری تلاش برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است.

امروز انقلابی گری تلاش برای رونق اقتصادی کشور است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حسینعلی امیری در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با بیان اینکه پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بر سر شعارهای خود محکم و استوار ایستاده ایم افزود: استقلال، آزادی و حق طلبی هنوز مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز انقلابی گری تلاش برای رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و احساس امنیت در کشور است اضافه کرد: همه باید برای توسعه و رونق اقتصادی در کشور تلاش کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امنیت امروز ایران در جهان بی نظیر و بستر برای رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور بیش از گذشته فراهم است که با وجود این امنیت و حضور همیشگی مردم در صحنه، هیچ عذری از کسی برای کم کاری پذیرفته نیست.

امیری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در 38 سال اخیر گفت: اکنون بیش از پیش جامعه به رونق اقتصادی و احساس مسئولیت نیازمند است که باید از فرصت بوجود آمده برای توسعه و ایجاد اشتغال، بهره گیری کرد.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و سیاست های اصلی دولت یازدهم است و در این راستا بیشترین مصوبات جلسات هفتگی دولت پیرامون ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می باشد که از سال آینده شاهد اتفاقات مطلوبی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور خواهیم بود.

امیری ادامه داد: بر اساس تأکید رئیس جمهور ایجاد اشتغال نیازمند مشارکت جدی مردم است و همه باید در این مسیر گام بردارند چرا که منابع کشور به اندازه ای نیست که دولت به تنهایی بتواند مشکل اشتغال را حل کند.

وی اضافه کرد: دولت لایحه برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق ذخیره ارزی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق روستایی و عشایری را برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، با اشاره به حضور باشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور گسترده پاسخ قاطعی به دشمنان بود.

امیری
افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم با هر اندیشه و نگاه سیاسی پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه مبنای انقلاب اسلامی، الهی و قرآنی است افزود: امام راحل (ره) با جمهوری اسلامی ایران به استبداد داخلی و وابستگی بیرونی پایان داد و آرمان های مردم در جمهوریت و اسلامیت نظام شکل گرفت.

امیری تأکید کرد: ایجاد جمهوری اسلامی مهمترین مطالبه مردم بود که انقلاب اسلامی ایران به تاریخی ترین مطالبه مردم پاسخ داد و باعث حاکمیت مردم در کشور شد.

وی به توطئه دشمنان و استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام ناب اشاره کرد و گفت: افراط و تفریط به عنوان دو لبه قیچی که ارزش های انسانی و اسلامی را قربانی می کند، از سوی همه آزادیخواهان جهان محکوم است.

امیری اظهار داشت: امروز گروه داعش به نام اسلام و با حمایت استکبار جهانی برای تخریب اسلام ناب محمدی ایجاد شده است و این تروریست های مورد حمایت استکبار، کشورهای اسلامی را مورد تهدید قرار داده اند.

وی یادآور شد: از سوی دیگر به اسم تفریط نیز مسائل حقوق بشر را مطرح می کنند تا ارزش های انسانی را مورد خدشه و هجوم قرار دهند.

امیری گفت: هم اکنون چشم بیش از یک میلیارد و 200 میلیون نفر مسلمان در جهان به انقلاب اسلامی ایران است تا چهره واقعی اسلام را به دنیا معرفی کند.

گفتنی است: راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، از ساعت 9:30 صبح امروز جمعه ۲۲ بهمن 1395 در 130 نقطه شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار