رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

حضور مردم تکلیف مسئولان برای خدمتگزاری را سنگین‌تر می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تکلیف مسئولان را برای خدمتگزاری دوچندان می‌کند.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور مردم نشانگر این است که مردم 38 سال بر اصول اولیه انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر نماد صبر مردم ایران در مقابل مشکلات و توطئه ها و تهدیدها و شکرگزاری آنها در مقابل نعمت انقلاب اسلامی است.

میرزاده با بیان اینکه مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری به این مردم بزرگ را بدانند، گفت: این حضور مردم تکلیف مسئولان را برای خدمتگزاری بیشتر دو چندان می کند.

وی با اشاره به اینکه ایران پیش از انقلاب در هندسه جهانی علم حضوری نداشت و یک کشور وابسته محسوب می شد، گفت: امروز ایران با ادامه راه امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب با حاکمیت مردمی و مستقل یک کشور پیشرو و به ویژه در عرصه علمی یک کشور با تولیدات بالا و در پوسته های اول تولید علم جهانی محسوب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: تهدیدها و توطئه های اعتراف به برتری موضع جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی است و هر چه توطئه ها و تهدیدها بیشتر باشد، پاسخ مردم ایران کوبنده تر است.

وی با اشاره به اولین دهه فجر بدون حضور یار دیرین امام و رهبری و با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم قدرشناس ایران مجاهدت های این مرد بزرگ را که همواره برای عظمت اسلام و ایران کوشید، فراموش نخواهند کرد و جای خالی ایشان امروز در کنار مردم ایران و در راهپیمایی به چشم می آید.

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونین خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در  سی و هشتمین راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار