ملیکا شریفی‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلویزیون به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارد، تأثیرگذارتر است

سینما را خیلی دوست دارم اما تلویزیون به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارد تأثیرگذارتر است.

بازی در فیلم های خارجی برای ما سخت استملیکا شریفی‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علاقه‌مندی‌اش برای ایفای نقش در سینما و تلویزیون اظهار داشت: من سینما را خیلی دوست دارم؛ زیرا از کودکی با آن عجین شده‌ام اما تلویزیون به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارد تأثیرگذارتر است. سینما در سطح جهانی تأثیرگذار است و به نظر من هر دو عرصه سینما و تلویزیون مهم هستند.
 
وی افزود: سلیقه من به شخصه این است که حتما اتفاقی در فیلم بیفتد و پیامی منتقل شود. بنابراین قطعا موافق فیلم خنثی نخواهم بود؛ اما آن هم یک سبک کاری است و بسیاری از افراد دوست دارند که فیلم خنثی بسازند و به هر حال بیننده خودش را دارد.
 
این بازیگر در ادامه درباره نقش خانواده در ورودش به سینما گفت: شاید پدر و مادرم باعث شده باشند که وارد عرصه سینما شوم؛ اما در ادامه راه این نقش، نقش پررنگی نبوده؛ زیرا هر کدام از ما راه کاری خودمان را می‌رویم و هیچ کدام برای پیشبرد راهمان به دیگری وابسته نیستیم.
 
شریفی‌نیا در پایان درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود خاطرنشان کرد: چند کار جدید در گروه هنر و تجربه دارم که اکران نشده‌اند و هم اکنون نیز در سریال «محله گل و بلبل» ایفای نقش می‌کنم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار