یزد؛

پیام تشکر آیت الله ناصری وآیت الله وافی واستاندار از مردم دارالعباده

در این پیام از همه دستگاه ها و اداراتی که زمینه این راهپیمایی را تسهیل نمودند تشکر و قدر دانی بعمل آمد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله ناصرینماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و آیت الله وافینماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  واستاندار در پیامی مشترک از مردم به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند .

 متن کامل پیام بدین شرح است : برخود لازم می دانم از شرکت با شکوه مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن و آفرینش حماسة دیگر از حضور عزتمندانه مردم دارالعباده یزد تشکر و قدردانی نمایم این حرکت عظیم مردمی گویای عشق ملتی است که در هر شرایطی به انقلاب خود وفادارند و از کیان نهضت اسلامیشان حراست می نمایند. 

این تشکر هنگامی مضاعف می گردد که مشاهده می شود جوانان عزیزی که دوران انقلاب سال 57 را ندیده اند با علاقه ای وصف ناپذیر و با مشت های گره کرده، ندای وحدت و یکپارچگی سر میدهند و از دستاوردهای انقلابشان حمایت می کنند و به رهبر فرزانه اشان پیام می دهند که گوش به فرمان خامنه ای بزرگ هستند. 

حضور کودکان در این راهپیمایی به همراه والدین خود حرکتی چشمگیر و زیبا به نظر می رسد. زیرا دیدن این صحنه ها توسط نونهالان ما

می تواند به نوعی آموزش تاریخ شفاهی و عینی انقلاب باشد تا بدانند که پدرانشان چگونه دفتر انقلاب رانوشته اند و با تلاش و همت و حضور خود حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهاده اند. 

راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانگر بیعت سی هشت ساله با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

خداوند این مردم شریف، با ایمان و همیشه در صحنه را جزای خیر دهد و آنان را بیش از پیش در تمام امور زندگی موفق و مؤید بدارد. از همه دستگاه ها و اداراتی که زمینه این راهپیمایی را تسهیل نمودند از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، راهنمائی و رانندگی، صدا و سیما، شهرداری، آتشنشانی، صنوف مختلف بازار و بویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر و قدر دانی می نمایم.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

پیام تقدیر و تشکر استاندار یزد از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

سید محمد میر محمدی استاندار یزد از حضور پرشور و دشمن شکن مردم استان یزد در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

حضور چشمگیر، با نشاط ووحدت آفرین شما در راهپیمایی 22 بهمن ماه که به مناسبت تکریم وتعظیم سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق وشهرهای مختلف استان همپا وهمراه خیل عظیم ومیلیونی مردم دیگر استانها وشهرهای کشور رخ داد اتفاقی مبارک وفرحبخش برای همه دوستداران ایران همیشه سربلند بود واز سوی دیگر ، رخدادی ناخوشایند ومایوس کننده برای همه مستکبران واستعمارگران بود که چشم طمع به عدول مردم ایران از آرمانهایوالایشان دوخته وبرای دست اندازی به منافع مادی ومعنوی ایران عزیز واسلامی ما کیسه دوخته اند.

مردم سراسر ایران اسلامی ، با سر دادن ندای وحدت وهمبستگی ملی وتاسی به هدایتالهی مبنی بر پیمایش امت واحده دیگر بار هشداری جدی را به همه بدخواهان وستم پیشه گان مستبد وطاغیان زمام داده اند .

مردم نوع دوست وصلح جوی ایران سربلند نشان دادند که با وجود همه اختلاف نظرها وسلیقه ها وقتی تهدید ویا حتی تعدی زیاده خواهان را ببییند وبدانند دست در دست یکدیگر ، از آرمان وهئف خود به هیچ قیمتی نمی گذرند وبا رشادت واز خودگذشتگی همیشگی وتاریخی اشان ، از اسلام وانقلاب وتمامیت ارضی دفاع خواهند کرد .آرمانها واهدافی که مبتنی بر استقلال وآزادی خدادادی به همه انسانها است وهمسو با ارزشهای نیک دیگر انسانهای آزاد اندیش ومنصف دنیاست .

صمیمت وهمدلی که در راهپیمایی 22 بهمن شما مردم خداجو موج می زد یاد آور ستیزهی شما با استبداد تاریخی شاهنشاهی در دهم فروردین سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) وهدایت شهید صدوقی در یزد ودیگر مصلحان ورهبران نیکخواه یزد .ایران بود .

با گرامیداشت یاد همه شهیدان شاهد انقلاب وامام شهیدان که بنیان گذار این انقلاب مردمی وخدایی بود از پیشگاه حضرت دوست می خواهم با عنایت همیشگی وهدایت پیوسته ای که در حق این مردم خوب وخداجو داشته ودارد همچنان ملت سرافراز ما را در راه صلاح وفلاح ،راهنما ودستگیر بوده وآینده ای درخشان وپر فروغ ،توام با رشد هرچه بیشتر مادی ومعنوی برای همه مردم دنیا وجامعه بشری را رقم بزند.

انتهای پیام/ ی 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار