اردبیل؛

استان اردبیل در برگزاری انتخابات رتبه دوم کشوری را دارد

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در امر برگزاری انتخابات رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ماریا موسوی گفت: بهار سال آینده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می شود و مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هر چه بهتر ، سالم و پرشورتر در استان اردبیل انجام شده است.

وی به اجرای 151 پروژه در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در 3.5 سال گذشته برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 4 هزار و 710 میلیارد ریال در شهرستان نیر هزینه شد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری با تاکید بر اینکه مطالبه بین مردم و مسوولان باید به تعادل برسد و مطالبه ‌گری تنها یک جانبه نباشد اظهار کرد: مردم را باید از وظایف خود آگاه کرد و مسوولان از جمله فرمانداران و بخشداران نقش اجتماعی خود را در جامعه پررنگ‌ تر کنند.

موسوی با بیان اینکه توسعه عمرانی تنها دغدغه بخشداران است گفت: مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ساختاری نیز باید به این دغدغه بخشداران اضافه شده و حق و تکلیف مردم و جامعه در قبال دولت و حاکمیت هماهنگ و هم‌ اندازه شود.

وی گفت: در استان اردبیل نیز در حوزه مسائل اجتماعی، ورزشی، امنیت، رفاهی و تفریحی، گردشگری و طرح‌ های هادی و نهضت آسفالت و همچنین بهداشت و درمان در روستاها اقدامات موثری انجام شده و عموم مردم از این خدمات رضایت دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.