کرمانشاه؛

کشف 400 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان از كشف 400 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "علیرضا مرزبانی گفت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه دار موفق شدند یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.
وی افزود: این محموله که حاوی مواد آتش زا بود، از کشورهای همسایه خریداری شده و قرار بود پس از عبور از معابر غير مجاز مرزي و انتقال با خودروهاي پوششي، در سطح استان کرمانشاه به فروش برسد، لذا موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین راستا اكيپي از مأموران این پلیس پس از کسب مجوز قضائی به محور ورودي غربي شهر کرمانشاه اعزام شدند و ضمن رعایت حقوق مردم با اقدامات ویژه پلیسی يك دستگاه پژو پارس حامل كالاي قاچاق را متوقف کردند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: خودرو جهت بررسي بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد و در بازرسی از آن 400 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر استاندارد کشف و به مراجع ذی ربط تحویل داده شد، همچنین بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده 30 سال سن دارد و پیش از این نیز چندین بار به جرم حمل کالای قاچاق توسط پلیس دستگیر شده بود.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.