زاهدان؛

انسدادمرزهای جنوب شرق

طرح انسداد مرزهای جنوب شرق با جدیت ادامه دارد.

انسدادمرزهای جنوب شرقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده نیروی انتظامی در زاهدان گفت: امنیت مرزهای جنوب شرق را با توجه به همجواری با 2 کشور ناامن پاکستان و افغانستان مطلوب و قابل قبول است.

سردار حسین اشتری افزود: طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش‌هایی که دارای خلاء امنیتی است با جدیت ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخی از گروهک‌های معاند و تروریستی در ماه‌های اخیر از طریق مرزهای شمال غرب و جنوب شرق قصد ورود به خاک کشور را داشتند که خوشبختانه تحرکات آنها با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

اشتری افزود: برخی اقدامات انجام شده در راستای طرح انسداد مرزهای جنوب شرق از جمله ایجاد کانال‌ها و موانع فیزیکی، در پی وقوع سیلاب‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان دچار آسیب شده که بازسازی و مرمت آنها نیز در دست اقدام است.

فرمانده ناجا گفت: بحمدالله با همت همکاران عزیزمان در مرزبانی و انتظامی و همچنین تلاش دیگر دستگاه های اجرایی و امنیتی و از همه مهمتر به برکت خون پاک شهدا، وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان در سال 95 بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده است.

سردار اشتری از همه مرزبانان شاغل در اقصی نقاط مرزهای کشور به خصوص مرزداران سیستان و بلوچستان، قدردانی کرد.

خدمت در مرزبانی را پاسداری از ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ان شاء الله این زحمات مورد رضایت حضرت حق و مقام عظمای ولایت قرار گیرد و سرمنشاء تثبیت کامل امنیت در کشور پهناورمان باشد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار