زاهدان،

ثبت نام ششمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی

ثبت نام ششمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، اله نظر شه بخش معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی در ششمین سال متوالی، سال آینده توسط خانه تعاون گران کشور با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعالی سازمانی تعاونی ها و اتحادیه ها، برگزار می شود.

اله نظر شه بخش افزود: این دوره ها فرصت مناسبی است تا بسیاری از تعاونی های استان با مدل تعاونی سازمانی آشنا شده و از آن برای اعمال روش های نوین مدیریتی در تعالی تعاونی خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: جایزه ملی مدیریت تعاونی، بر اساس ارزیابی عملکرد و با توجه به میزان استقرار نظام های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت های تعاونی داشته و به تعاونی های سرآمد کشور که حائز شرایط بوده و به حد نصاب های تعیین شده دست یابند، اعطا می شود.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر اینکه مدت زمان ثبت نام در فرایند ارزیابی این دوره تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت افزود: مدیران تعاونی های متقاضی می توانند برای کسب اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام و فرایند ارزیابی به وب سایت جایزه به نشانیwww.taavonaward.ir  مراجعه کنند.

شه بخش گفت: ششمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی و تجلیل از مدیران تعاونی سرآمد، پس از طی فرایند ارزیابی ها، آذر ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار