اهواز؛

میزبانی شوشتر در مسابقات هندبال دختران

رییس هیات هندبال استان در خصوص این مسابقات گفت: این رقابت ها به صورت چهارجانبه به میزبانی شوشتر انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان در خصوص این مسابقات اظهار کرد: این رقابت ها به صورت چهارجانبه به میزبانی شوشتر انجام شد.

وی با بیان این که تیم های شوشتر، اهواز، آبادان و گتوند در این مسابقات حضور داشتند، گفت: در دیدار فینال این دوره از رقابت‎ها، شوشتر موفق شد با حساب 14 بر 2 اهواز را شکست دهد و قهرمان شود. در دیدار رده‎بندی نیز گتوند 12 بر یک از سد آبادان گذشت و جایگاه سوم را از آن خود کرد.

رییس هیات هندبال خوزستان در ادامه عنوان کرد: برگزاری مسابقات رده سنی جوانان پس از چندین سال وقفه، حضور تیم با انگیزه گتوند برای اولین بار در مسابقات و برگزاری این رقابت‎ها به صورت چهارجانبه، منجر به این شده بود که این دوره از مسابقات از نظر کیفی در سطح قابل قبولی برگزار شود.

وی با تبریک ایام‎الله دهه مبارک فجر، افزود: زنان ایرانی در انقلاب اسلامی به همگان ثابت کردند که یک زن مسلمان ایرانی می‎تواند در تمام عرصه‎های اجتماعی حضور یابد و اعتقادات دینی او مانع از شرکت وی در فعالیت‎های اجتماعی نخواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات از زحمات هیات هندبال شهرستان شوشتر که میزبان مسابقات بود تقدیر و از تیم‎های هیات شوشتر، هیات اهواز و هیات گتوند نیز که به ترتیب موفق به کسب مقام‎های اول تا سوم این مسابقات شدند، با اهدا جام، مدال و حکم قهرمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.