ساری،

سارق انبار منازل مسکونی در دام پلیس

سارق انبار منازل مسکونی در ساری دستگیر شد.

سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از شناسایی و دستگیری سارق انبار منازل مسکونی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ و انبار منازل مسکونی در در ماه های اخیر ،موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود : مامورین کلانتری 13 در حین گشت زنی در محدوده خیابان سیدالشهدا موفق به شناسایی سارق سابقه دار در حین سرقت از پارکینگ یکی از منازل مسکونی شدند.
سرهنگ کاظمی گفت : سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد .
وی با بیان اینکه متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده است افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به 6 فقره سرقت از انبار و پارکینگ منازل مسکونی شهروندان در ماه های گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست از ورود افراد ناشناس به آپارتمان ها ، مجتمع ها و واحدهای مسکونی خودداری کنند و قبل از خروج از پارکینگ به خصوص منازلی که دارای درب ریموت و کنترل از راه دور می باشند دقت نظر داشته و تا حصول اطمینان از بسته شدن درب محل را ترک نکنند.
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار