زنجان

نوروز با خدمات متفاوت ،شعار سال نو در زنجان است

سال نو در زنجان با شعار نوروز متفاوت ،خدمات متفاوت آغاز می شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رحمتی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 96، با انتخاب این شعار در صدد است ،خدمت رسانی به مسافران را به بهترین وجه ممکن بجای آورد تا لحظات خوشی برای آنها فراهم شود.

وی اعلام کرد: ستاد اجرایی سفر نوروزی در استان 10 کمیته را به همین منظور ایجاد کرده است، تا هر کدام با بر عهده گرفتن بخشی از کار، به ارائه خدمات مطلوب کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ،با بیان اینکه10 کمپ موقت در ورودی شهر ایجاد خواهد شدافزود :همچون سالهای گذشته سفره هفت سین، امسال در هشت منطقه شهر زنجان پهن می شود.

رحمتی با اعلام اینکه برنامه های ستاد از 27اسفند آغاز می شود و تا 16 فروردین ادامه دارد ،گفت:برپایی 10 نمایشگاه صنایع دستی،ساماندهی تابلوهای راهنمای مسافر، آماده سازی محصول تبلیغاتی، بروشور و نقشه راهنمادرتیراژ 50 هزار نسخه ازجمله بر نامه های ستاد است.

به گفته رحمتی: برای خدمات رسانی در حوزه درمان نیز 77 پایگاه جمعیت هلال احمر، اورژانس هوایی واورژانس شهری و جاده ای، همچنین10 ایستگاه سلامت نوروزی پیش بینی شده است که در این ایام در مناطق مختلف استان مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.