کرمانشاه؛

دفاتر خدمات مسافرتی موتور محرک گردشگری

تعداد دفاتر خدمات گردشگری استان تا پایان امسال به 50 دفتر خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تعداد دفاتر خدمات گردشگری استان تا پایان امسال به 50 دفتر خواهد رسید.

 علیرضا مرادی بیستونی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی یکی از اصلی ترین موتورهای محرکه صنعت گردشگری هستند که نقش موثری را در جذب گردشگر ایفا می کنند.

 وی ادامه داد: در واقع این دفاتر هستند که با تهیه بسته های سفر و ارائه پکیج های گردشگری، بازار گردشگری را در یک منطقه رونق می‌دهند.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: البته سایر زیرساخت ها نیز نقش عمده ای را در جذب و رضایتمندی گردشگران دارند، اما از عمده ترین آنها می توان به دفاتر گردشگری اشاره کرد که در استان کرمانشاه در سنوات گذشته مجوز 45 دفتر صادر شده بود.

 مرادی بیستونی تصریح کرد: در سال جاری به دلیل ایجاد بازار رقابتی در جذب گردشگر کمیسیون های متعددی برگزار و صدورحدود 20 مجوز تاسیس دفتر جدید در دستور کار قرار گرفته است.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه به طی شدن روند اداری و اقدامات انجام شده توسط متقاضیان ایجاد دفاتر خدمات گردشگری، تعداد این دفاتر تا پایان امسال به 50 دفتر خواهد رسید.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: البته نظر به اقدامات صورت گرفته توسط سایر متقاضیانی که با تاسیس دفتر با آنها موافقت شده، حداقل 10 دفتر دیگر نیز در نیمه اول سال 96 مجوزشان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.