شیراز؛

لغزندگی محورهای مواصلاتی فارس

جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس درخصوص لغزندگی محورهای استان هشدار داد.

لغزندگی محورهای مواصلاتی فارس سرهنگ دهقانی جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بارش شدید باران  و جاری شدن سیل موجب لغزندگی تمام محورهای مواصلاتی استان شده است.

دهقان از شهروندان خواست حتی الامکان تا پایان هفته از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری شود و در صورت ضرورت از ناوگان مسافربری عمومی استفاده شود.

وی ادامه داد: در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه به ویژه بخاری و برف پاک کن اطمینان حاصل نمایید.

دهقان خاطر نشان کرد: تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ پوشاک گرم و مقداری آب و خوراکیهای فاسد نشدنی به همراه داشته باشند.

وی با تاکید برا اینکه به محض تاریک شدن هوا در اولین شهر یا محل مطمئن توقف نمایید، تصریح کرد: در صورتی که در طول سفر در جاده ها با مشکلی مواجه گردید با شماره تلفن 110 تماس بگیرید.

وی از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی این محورها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دهقان با تاکید بر اینکه رانندگان تجهیزات ایمنی لازم را در حین سفر به همراه داشته باشند به رانندگان توصیه کرد به هشدار های پلیس در بین راه توجه کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

جانشین رئیس پلیس راه شمال فارس از مردم خواست قبل از حرکت از آخرین وضعیت مسیر سفر خود اطلاع کسب نمایید و میتوانید با شماره تلفن 2186106 مرکز پیام و کنترل و ترافیک پلیس راه شمال استان تماس بگیرید.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار