اهواز؛

خسارت بارندگی به جاده های روستایی بخش الوار گرمسیری

بارندگی های اخیر در شمال استان خوزستان موجب خسارت وارد آوردن به برخی روستاها و جاده های دسترسی روستایی در بخش الوار گرمسیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، عباس پاپی، بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک با بیان اینکه مسیر دسترسی تعدادی از روستاها از جمله سراشکفت و بن هنی قطع شده است اظهار کرد: روستاهای سرخکان و تاکاب نیز به علت سیلاب دچار مشکل شده اند.

وی بیان داشت: ارتباط مخابراتی در این بخش هم دچار اختلال شده و به علت پراکندگی روستاها خسارات در دست بررسی است اما خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

پاپی خاطرنشان کرد: از آنجا که جاده های این روستاها بیش تر خاکی است لذا در بارندگی دچار خسارت شده و مسدود می شوند.

بخشدار الوار گرمسیری اذعان داشت: تعدادی از پل های ارتباطی روستاهای بخش الوار نیز نیاز به ترمیم دارند و احتمال تخرب آن ها و ایجاد خطر برای روستاییان وجود دارد.

وی همچنین با بیان اینکه برای نگهداری و بازگشایی راه های روستایی این بخش امکانات و تجهیزات لازم موجود نمی باشد تصریح کرد: در مواقع بارندگی شدید و بروز حادثه احتمالی، مسیرهای خروجی آزاد راه اندیمشک - پل زال جوابگو نخواهند بود.

عباس پاپی گفت: از آنجا که بیش ترین تردد از جاده پل زال - اندیمشک انجام می شود لذا ایمن سازی این آزاد راه و تجهیز آن به خودروی آتش نشان ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز بارش های زمستانی در این بخش تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در بخش الوار انجام شده است اما در صورت ریزش کوه و بروز سانحه باید اقدام ویژه انجام گیرد.

پاپی اظهار داشت: سایر راه های روستایی این بخش نیز مورد بازدید قرار گرفته و در صورت ریزش کوه یا بروز مشکل ، اقدام فوری به عمل می آید ضمن اینکه بخشداری الوار در آماده باش است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.