بجنورد؛

کشف 135 کیلو تریاک در دو عملیات مشترک

فرمانده انتظامی از کشف 135 کیلو تریاک در دو عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با پلیس سمنان و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه شخصی با هویت مشخص با یک دستگاه خودروی تریلی قصد انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي کشور به خراسان شمالی را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه مأموران پس از اتخاذ تدابير لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به شهرستان شاهرود اعزام شدند، افزود: مأموران موفق به شناسايي و توقیف خودروي مذکور در ورودی شهرستان شاهرود شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو تعداد 43 بطری نوشابه حاوی 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه در قسمت ریش خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، افزود: در این زمینه راننده خودروی تریلی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی همچنین از کشف 65 کيلو گرم ترياک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مأموران این میزان موادمخدر را از فردی که قصد انتقال آن با یک دستگاه خودروی کامیون از استان کرمان به خراسان شمالی را داشت کشف کردند.

سردار مظاهری افزود: مأموران خودروی موردنظر را با اتخاذ تدابير لازم و هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جنوبی در محور خوسف به بيرجند توقیف و موادمخدر مشکوفه را که به طرز ماهرانه در 51 عدد لوله پولیکا جاسازی شده بود کشف کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.