اردبیل؛

توزیع ۳۰ هزار اصله نهال رایگان در اردبیل

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز "شهرداری اردبیل" گفت همزمان با هفته درختکاری ۳۰ هزار نهال و درخت به صورت رایگان در شهر اردبیل توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بهروز محبی درجلسه هماهنگی اقدامات شهرداری در استقبال از بهار در اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته درختکاری30 هزار نهال و درخت به صورت رایگان در چهار منطقه شهری توزیع خواهد شد تا بتوانیم با این امر گامی در راستای توسعه فضای سبز در اردبیل برداریم.

وی گفت: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات گل‌کاری در میادین و خیابانهای اردبیل آغاز می شود تا بتوانیم فضای شهری را برای استقبال از سال جدید آماده کرده و چهره مناسبی را به فضای شهر اردبیل بدهیم که در این زمینه هماهنگیها و برنامه‌ریزهای لازم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه اقدامات و مقدمات اولیه برای کاشت نهال و درخت در اردبیل آغاز و از 15 اسفندماه کاشت گل و گیاه شروع می‌شود و تا آغاز سال جدید پیش‌بینی می‌شود که این اقدامات به پایان رسیده و فضای شهری برای استقبال از مسافران آماده‌سازی شود.

محبی نورپردازی معابر، بهسازی فضای سبز شهری و رنگ‌آمیزی جداول را از دیگر برنامه‌ها برای استقبال از عید نوروز دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام شده تلاش می‌کنیم تا استقبال خوب و مناسبی از مسافران و گردشگران ورودی به شهر اردبیل داشته و باارائه خدمات مناسب در حوزه شهری و زیباسازی معابر و خیابانها رضایتمندی آنها را جلب کرده و خاطره خوشی را از سفر به اردبیل برای آنها رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیلاز برپایی سفره‌های هفت‌سین در میادین اصلی شهر اردبیل خبر داد و افزود: 7 سفره هفت‌سین به نیت هفت عدد سین در 7 میدان اصلی شهر اردبیل برپا می‌شود که این اقدام همه‌ساله در سطح شهر اردبیل انجام شده و تلاش می‌کنیم تا فضای شهر اردبیل رنگ و بوی عید به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.