فرهاد مجیدی و علی کریمی بالاتر از بکن بائر و دیوید بکام

پایگاه اینترنتی TOP TEN 'گزارش داد که از هر نظر علی کریمی وفرهاد مجیدی بالاتر از دیوید بکام و بکن بائر هستند.

فرهاد مجیدی و علی کریمی بالاتر از بکن بائر و دیوید بکامبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی TOP TEN گزارش داده که لیونل مسی ستاره بارسلونا برترین بازیکن تاریخ فوتبال و بالاتر از پله است.

براساس این گزارش، ادسون آرنتس دوناسیمنتو، ملقب به پله در رتبه دوم، کریس رونالدو در رتبه سوم، دیه گو مارادونا در رتبه چهارم، زین الدین زیدان در رتبه پنجم، رونالدو برزیلی در رتبه ششم، رونالدینیو در رتبه هفتم، یوهان کرایف در رتبه هشتم، فرهاد مجیدی اسطوره استقلال در رتبه نهم و علی کریمی اسطوره پرسپولیس در رتبه دهم قرار دارد.

گفتنی است: فرانکو باره سی در رتبه یازدهم، دیوید بکام در رتبه دوازدهم، فرانتس بکن بائر در رتبه سیزدهم، جورج بست در رتبه چهاردهم، نیمار در رتبه پانزدهم، زلاتان ابراهیمیوچ در رتبه شانزدهم، آلفردو دی استفانو در رتبه هفدهم، کاکا در رتبه هجدهم، تیری آنری در رتبه نوزدهم و وین رونی در رتبه بیستم قرار دارد.







فرهاد مجیدی و علی کریمی بالاتر از بکن بائر و دیوید بکام

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
یکی نیست بهش بگه که مجیدی اگر پنجاه سال دیگر هم فوتبال بازی کنه به افتخارات علی کریمی هم نمیرسه .کل باشگاه استقلال از روز راه اندازی به اندازه سه بازیکن بزرگ پرسپولیس افتخار ندارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
احتمالا این فقط یک نظرسنجی از مردم بوده نه اظهار نظر کارشناسی چون با عقل جور در نمی آد ایرانیها بالاتر از افرادی باشند که قهرمان جهان و اروپا و یا جام باشگاههای اروپا شدند.
Iran (Islamic Republic of)
آی بدو
۲۱:۵۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
درود من به غیرت استقلال f7
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
من خودم استقلالیم ...
ولی این بعیده که درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا کوراوند
۱۵:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
فرهاد خان حتی استحقاق ایستادن در جایگاه پنجم رو هم داره . زنده باااااااد فرهاد خان مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۱:۱۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
له درسته چون تاثیر افراد در دوران بازیگریشون مهمه ن اسم تیم و ملیت
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۰۹:۵۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
عزیزان این سایت گزارش نمیده . اگه برید تو سایت میبینید هر کسی میتونه یه موضوع رو اضافه کنه و رای بگیرن . این سایت یک نظر سنجی رو داره نشون میده . نه یک گزارش . گزارش دادن کار افراد خبره و اینکارست . یعنی شما میگی بازیکنایی مثل بکام فیگو و غیره از نظر فوتبالی پاین تر از فرهاد مجیدین ؟؟ ۱۰۰ در صد اینطور نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
فرهاد مجیدی که شایسته این جایگاهه. جالب است که کریمی هم در جایگاه درسته ..یعنی بعد از مجیدی . فرهاد همیشه از کریمی بهتر بود..
آخرین اخبار