اصفهان؛

تمامی محورهای اصلی استان اصفهان باز است

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هم‌ اکنون تمامی محورهای اصلی استان باز بوده و مأموران پلیس‌راه و اداره راه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند اما با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی بارش برف و باران و لغزنده بودن اکثر جاده‌های استان عبور تمامی تریلرها به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در تمام جاده‌های اصلی استان ممنوع شده و این ممنوعیت تا پایان بارندگی‌ها و عادی شدن وضعیت جوی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از شب گذشته بارش باران و برف در محورهای داران به الیگودرز، سمیرم به یاسوج، تیران به عسکران، اصفهان ـ شیراز، اصفهان ـ شهرکرد، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و کاشان ـ اصفهان شروع‌ شده و هم‌اکنون نیز شاهد بارش برف شدید در محورهای داران به الیگودرز و ‌محور خوانسار هستیم.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: هم‌ اکنون تمامی محورهای اصلی استان باز بوده و مأموران پلیس‌راه و اداره راه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند اما با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی پرداخته و فاصله طولی خود با خودروی جلویی را حفظ کرده و از شتاب و عجله بپرهیزند تا با حادثه‌ای روبرو نشوند.

پورقیصری تصریح کرد: محورهای فرعی و روستایی فریدون‌شهر و پشت کوه به خاطر وضعیت خاص جغرافیایی و بارش برف سنگین مسدود شده و تردد به این نقاط امکان‌پذیر نیست که امیدواریم به‌ زودی این راه‌ها با همکاری مأموران اداره راه و ترابری بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری به این نقاط خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند، وسیله نقلیه خود را از نظر ایمنی و عاج لاستیک‌ها کنترل کرده و وسایل گرم و خوراک خشک به همراه داشته باشند، باک بنزین را پرکرده و اگر جایی را مأموران پلیس‌راه اعلام کردند که دارای انسداد یا محدویت است حتماً در کنار پلیس‌راه توقف کرده و به استراحت بپردازند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.