یاسوج؛

باز بودن همه محورهای مواصلاتی استان

تمامی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است و رفت و آمد در آنها انجام می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ فرمانده پلیس راه استان با اشاره به بارش برف و باران در محورهای  استان گفت:تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها در حال انجام است.

سرهنگ سیاهپور با بیان اینکه تنها در محور یاسوج به اقلید در گردنه باباحسن کیلومتر 15 تا 22 این محور بارش برف گزارش شده و امکان تردد با زنجیر چرخ ممکن است از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان خواست از سفرهای غیرضرور به ویژه از سفرهای شبانه خودداری و چنانچه ضرورت دارد قبل از سفر ضمن تامین سوخت کافی از سالم بودن سیستم های روشنایی ،گرمایشی ،برف پاک کن و ترمزهای خودروی خود مطمئن شوند.

سرهنگ سیاهپور توجه به توصیه های ماموران پلیس را از سوی رانندگان ضروری دانست و افزود:علاوه بر آن قبل از آغاز سفرها از طریق سامانه های 110 و 141 از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تخریب پل ها ،مسدود بودن راه ها و دهانه تونل ها ارائه نشده است گفت: در 24 ساعت گذشته هیچ گونه تصادفی در محورهای مواصلاتی استان گزارش نشده است.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.