اهواز؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز MRI در اندیمشک

امروز با حضور فرماندار و مسئولان محلی اندیمشک عملیات اجرایی احداث و راه اندازی مرکز ام آر آی این شهرستان آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیازهای شهرستان شناسایی شده و با همدلی و تلاش جمعی برای رفع این نیازها تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: برای تسهیل خدمات رسانی درمانی و بهداشتی به مردم، بخش های مورد نیاز بیمارستان اندیمشک توسعه، تکمیل و تجهیز خواهند شد.

جهانگیری یکی از مهم ترین نیازهای شهرستان را راه اندازی بخش ام آر آی عنوان کرد و بیان داشت: بیماران شهرستان به طور معمول از مراکز درمانی سایر شهرها خدمات می گرفتند که تردد آن ها با مشکل مواجه بود.

فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز ضروری مردم و جلوگیری از تحمیل هزینه های مالی و جانی برای شهروندان، این مرکز با همکاری نماینده مردم اندیمشک پیگیری و راه اندازی می شود.

وی اظهار داشت: پس از تکمیل ساختمان مربوطه، تجهیزات و امکانات مستقر شده و امیداوریم شهروندان از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

سیما جمشیدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: این مرکز در فضایی به مساحت 441 متر مربع با اعتبار 45 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می شود.

وی اذعان کرد: برای احداث و راه اندازی آن بیش از 3 ماه زمان نیاز است.

جمشیدی با اشاره به برخی تلاش های حوزه بهداشت و درمان افزود: بازسازی 2 اتاق عمل از مجموع 5 اتاق عمل که مدت ها رها شده بود را از جمله این اقدامات بوده که برای این طرح 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک بیان کرد: احداث کلینیک تخصصی با اعتبار 15 میلیارد ریال ،توسعه و گسترش اورژانس بیمارستان با اعتبار 20 میلیارد ریال از دیگر طرح های در حال اجرا در این بیمارستان است.

جمشیدی گفت: به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم در حین اجرای طرح توسعه اورژانس،یک اورژانس موقت با تمام امکانات لازم و با کیفیت کامل در خدمت رسانی به بیمارستان در مجاورت اورژانس قدیم طراحی و راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: از 2 دستگاه اکسیژن ساز نیز به علت نبود فضای مناسب و بی برنامگی فقط یک دستگاه فعال بود که احداث یک ساختمان اکسیژن ساز برای استقرار این تجهیزات آغاز شده و در مراحل اتمام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.