رئیس جدید دفتر سیاسی حماس: نتانیاهو را به گریستن وادار خواهم کرد

یحیی السنوار در نخستین اظهارنظر خود به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رئیس جدید دفتر سیاسی حماس: نتانیاهو را به گریستن وادار خواهم کرد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا)، «یحیی السنوار»، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس در غزه در نخستین اظهارنظر خود در توئیتر تاکید کرد: من برای حضور در مناصب و پست ها تلاش نمی کنم اما نتانیاهو را از حضور در سمتش پشیمان کرده و به گریستن وادار خواهم کرد.

این نخستین اظهارنظر السنوار پس از حضور در مقام ریاست دفتر سیاسی حماس در غزه و در جایگاه قبلی «اسماعیل هنیه» است. اظهارنظر السنوار بر ادامه رویکرد مقاومت مسلحانه از سوی حماس در برابر رژیم اشغالگر قدس حکایت دارد و با استقبال گسترده جوانان فلسطینی و فعالان کشورهای اسلامی مواجه شده است.

یحیی السنوار روز گذشته در جریان انتخابات درون حزبی حماس، جای اسماعیل هنیه را به عنوان مسئول و رهبر جنبش حماس در نوار غزه خواهد گرفت و خلیل الحیه از رهبران حماس نیز معاون وی شد.

السنوار از اسرای آزاده فلسطینی است که در سال 2011 آزاد شد. او به محض آزادی از زندان های رژیم صهیونیستی به عنوان مشاور اسماعیل هنیه، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و مسئول پرونده نظامیان اسیر اسرائیلی نزد گردان های شهید عزالدین قسام انتخاب شد و مسئول پرونده مذاکرات بر سر مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی خواهد بود.

السنوار 55 ساله 24 سال از عمر خود را در زندان‎های رژیم صهیونیستی گذرانده است. وی از سوی صهیونیست ها به 450 سال زندان محکوم شده بود اما در سال 2011 در جریان تبادل اسرا آزاد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار