یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا 0/تحقیر کاتالان ها در پاریس

شاگردان اونای امری در تیم پاری سن ژرمن میهمان قدرتمندشان را با چهار گل شکست دادند تا در آستانه صعود به جمع هشت تیم برتر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه پارک د پرنس و در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب دو تیم :

پاری سن ژرمن

تراپ، مونیر، کیمپمبه، مارکینیوش، کورزاوا، دی ماریا، وراتی، ماتویدی،رابیو، دراکسلر و کاوانی

بارسلونا

تراشتگن، پیکه، اومتیتی، آلبا، روبرتو، بوسکتس، اینیستا، آندره گومز، مسی، سوارز و نیمار


بازی را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و پاریسی ها در دقایق ابتدایی بارسا را تحت فشار قرار دادند. نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه 11 ایجاد شد که حمله بازیکنان پاری سن ژرمن موثر نبود و ضربه ربیوت از درون محوطه جریمه را ترشتگن مهار کرد.

بازی خوب پی اس جی در دقیقه 18 نتیجه داد و این تیم به گل نخست رسید. آنخل دی ماریا روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه بارسا را باز کرد.

پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا 0

پس از گل بارسلونا جلو کشید و بازیکنان این تیم سعی کردند با پاس های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شوند اما دفاع منطقه ای و خوب پاریسی ها اجازه نزدیک شدن به دروازه را به آنها نداد.

پاری سن ژرمن به ضد حملات نیز چشم داشت و توسط مهاجمانش به خصوص کاوانی دروازه بارسا را تهدید کردند.

دقیقه 40 پاری سن ژرمن به گل دوم رسید. اشتباه مسی در میانه میدان و اصرار او بر حمل توپ باعث شد تا توپ را از دست بدهد و بازیکنان پاری سن ژرمن با سرعت به سمت دروازه بارسا حمله کردند . در نهایت پاس خوب وراتی را ، دراکسلر با ضربه ای دقیقه از سمت چپ دروازه بارسا وارد دروازه کرد.

پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا 0/تحقیر کاتالان ها در پاریس

در ادامه نیمه نخست تغییری در روند بازی ایجاد نشد و در نهایت پاری سن ژرمن با برتری دو بر صفر نیمه نخست را به پایان رساند.

نیمه دوم با حفظ توپ بارسلونا آغاز شد اما این تیم سبک بازی اش نسبت به نیمه نخست عوض نشد و ستاره های بارسلونا توان عبور از مدافعان پاری سن ژرمن را نداشتند و باعث شد تا بازی آرام پیگیری شود.

دقیقه 55 پاری سن ژرمن گل سوم را هم زد . باز هم روی یک حمله سریع و با چند پاس از زمین خودی به زمین بارسا رسیدند. دی ماریا از پشت محوطه جریمه بارسا با شوتی فوق العاده ، توپ را به کنج دروازه ترشتگن فرستاد و بازی را سه بر صفر کرد.

پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا 0/تحقیر کاتالان ها در پاریس

چند دقیقه بعد پاری سن ژرمن می توانست گل چهارم را هم بزند اما سانتر کورزاوا از جلوی پاس کاوانی رد شد و این بازیکن نتوانست ضربه ای به توپ بزند و دروازه را باز کند.

بارسلونا حتی پس از خوردن گل سوم هم به آب و آتش نزدند و توان عبور از بازیکنان پی اس جی را نداشتند و بازی برتر میزبان ادامه داشت.

دقیقه 72 گل چهارم هم به ثمر رسید. ادینسون کاوانی روی پاس مونیر موفق شد با یک شوت دور از دستان ترشتگن دروازه را باز کند.

پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا 0

پس از زدن گل چهارم پاری سن ژرمن عقب کشید و بارسلونا به دروازه آنها نزیدک تر شد.

دقیقه 78 نیمار در یکی از معدود موقعیت های بارسلونا می توانست روی پاس در عرض آلبا دروازه را باز کند اما شوت سر ضربا او به کنار دروازه رفت.

دقیقه 84 خطرناک ترین موقعیت بارسلونا به دست آمد و روی یک سانتر ، اومتیتی می توانست با ضربه سر از دهانه دروازه توپ را گل کند اما ضربه سر او در فاصله چند سانتی متری دروازه به تیرک خورد .

در نهایت پاری سن ژرمن چند دقیقه پایانی بازی را نیز کنترل کرد و با نتیجه چهار بر صفر شکست سنگینی را به بارسلونا متحمل کرد. بارسلونا در دیدار برگشت در نیوکمپ که 8 مارس برگزار می شود ، کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله بعدی دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
ای وای
آخرین اخبار