تبریز؛

انتشار مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛میلانی گفت: این مجموعه توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری در شمارگان هزار نسخه و در 72 صفحه مصور و رنگی شامل آثار کاریکاتور، تصویرسازی و عکس چاپ و منتشر شده است.
وی اظهار کرد: این مجموعه از میان آثار ارسالی به یادواره ادبی هنری خط سرخ منا که در شهریور سال جاری توسط حوزه هنری استان برگزار شد، برگزیده شده است.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این کتاب دربردارنده 40 اثر کاریکاتور، 10 اثر تصویر سازی، 5 اثر پوستر و 3 اثر عکس از هنرمندان سراسر کشور است.
میلانی ادامه داد: در زمان برگزاری این یادواره، 748 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه یادواره در رشته‌های فیلم‌های موبایلی، عکس، تصویرسازی، کاریکاتور، گرافیک، شعر و داستان ارسال شده بود.
وی گفت: از میان این آثار 58 اثر در رشته های کاریکاتور، تصویرسازی و عکس انتخاب و در قالب مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا چاپ و منتشر شد.
میلانی اضافه کرد: در روزهای آینده مجموعه آثار ادبی یادواره شامل شعر و داستان چاپ و منتشر می شود.
یادواره سراسری ادبی هنری 'خط سرخ منا' همزمان با اولین سالروز فاجعه منا در شهریور سال جاری توسط حوزه هنری استان و با همکاری سازمان حج و زیارت استان برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.