لرستان؛

حضور ۷ هزار لرستانی در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از حضور ۷ هزار لرستانی در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی یاور عزیزپور در حاشیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی لرستان اظهار داشت: در مجموع بیش از هفت هزار و ۱۲ نفر در این جشنواره حضور دارند.
 
وی با اشاره به حضور هزار و ۷۳۵ نفر در رشته والیبال این جشنواره عنوان کرد: همچنین هزار و ۴۹۱ نفر در رشته هندبال، هزار و ۵۰۴ نفر در رشته دو و میدانی، ۹۱۶ نفر در رشته کشتی و ۷۹۳ نفر در رشته ورزشی هاکی ثبت نام کرد و حضور دارند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان همچنین از ثبت نام ۳۳۱ نفر در رشته جودو و ۲۴۲ نفر در رشته گلف این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره از شهرستان خرم آباد دو هزار و ۷۸۴ نفر، از شهرستان کوهدشت هزار و ۴۴۲ نفر، از شهرستان نورآباد ۹۴۳ نفر و از شهرستان ازنا نیز ۳۱۰ نفر در این جشنوار حضور دارند.
 
عزیزپور بیان داشت: همچنین از شهرستان پلدختر ۳۱۰ نفر، بروجرد ۲۸۳ نفر، دوره چگنی ۲۶۹ نفر و الشتر ۲۵۲ نفر، دورود ۲۳۷ نفر، الیگودرز ۱۲۲ نفر و رومشگان ۴۷ در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش لرستان حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره از امروز تا ۲۹ بهمن ماه در استان ادامه دارد گفت: بالای ۹۹ درصد شرکت کنندگان در این جشنواره دانش آموزان هستند.
منبع : مهر  
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.