واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به اظهارات آذری

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حواسمان به پرونده های حقوقی است و مدیرعامل ذوب آهن نگران این موضوع نباشد.

علی جمشیدی درباره اظهارات مدیرعامل ذوب آهن علیه مدیریت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: احترام خاصی برای آذری مدیر عامل ذوب آهن قائل هستم اما ما حواسمان به پرونده های حقوقی است تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. 

وی درباره پرونده بدهی مالیاتی بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس بیان کرد: طرف قرارداد ما مهاجم هندوراسی است و وضعیت مالیاتی این بازیکن ارتباطی به باشگاه ذوب آهن ندارد. همچنین شکایتی از طرف این بازیکن دریافت نکردیم تا پیگیر این مسئله باشیم. 

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: به هر حال هدفمان این است که در حد توان مالی خود مطالبات بازیکنان پرداخت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. مالیات تکلیفی و مالیات بر درآمد داریم که پرداخت مالیات تکلیفی بر عهده باشگاه است و مالیات بر درآمد هم بازیکن باید پرداخت کند. براین اساس تلاش خود را می کنیم تا مالیاتی که بر عهده باشگاه است را پرداخت کنیم تا مشکلی پیش نیاید. 

جمشیدی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس همانند استقلال و تراکتورسازی با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه می شود، بیان کرد: پیگیر پرونده های حقوقی در فیفا هستیم تا مشکلی همانند دو باشگاه دیگر برای ما ایجاد نشود. همچنین حل پرونده حقوقی ژوزه برای ما اهمیت داشته که به مقر فیفا رفتیم تا دفاعیات خود را به طور مستقیم به دادگاه حکمیت ورزش ارائه بدهیم. 

وی درباره احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس به علت پرونده ژوزه تصریح کرد:به هر حال دفاعیات خود را برای پرونده ژوزه انجام دادیم و منتظر رای دادگاه حکمیت ورزش هستیم. 

معاون حقوقی پرسپولیس اظهار کرد: دادگاه حکمیت ورزش (cas) بعد از صدور رای پرونده ژوزه به باشگاه پرسپولیس مهلتی می دهد که اگر در این زمان مقرر نتوانیم مطالبات این مربی پرداخت کنیم جریمه هایی برای باشگاه در نظر می گیرد. 

جمشیدی بیان کرد: از محرومیت دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال در نقل و انتقالات ناراحت شدیم چرا که هر دو تیم نماینده فوتبال کشورمان در آسیا هستند و محرومیتها به اعتبار فوتبال کشورمان ضربه می زند. البته در صورتی که به آرای صادر شده فیفا بی توجهی کنیم مشکلاتی برای ما ایجاد می شود. براین اساس تمام تمرکز خود را معطوف پرونده های حقوقی کردیم تا مشکلی پیش نیاید. 

وی در پایان درباره وضعیت فسخ قرارداد دو بازیکن اوکراینی خاطر نشان کرد:طبق توافقات صورت گرفته دو بازیکن اوکراینی اعلام کردند که بعد از فسخ قراردادشان شکایتی از باشگاه پرسپولیس نمی کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار