عبدالهی: خواهان تجدیدنظر کمیته انضباطی در خصوص رای رحمتی هستم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: از مسئولان کمیته انضباطی می خواهم که بار دیگر رای صادره برای رحمتی را مورد بررسی قرار دهند.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه آیا رای کمیته انضباطی در مورد محرومیت رحمتی درست بود یا خیر اظهار داشت: رای کمیته انضباطی درباره رحمتی منصفانه نبود و نباید با این شدت برخورد صورت می گرفت. شرایط و جو بازی باعث شد اتفاقاتی رخ دهد، به نظر من بهتر بود کمیته انضباطی با احضار بازیکنان و پس از شنیدن صحبت های آنها رای را صادر می کرد.

وی ادامه داد: رحمتی دروازه بان و انسان خوبی است و مطمئنا او هم دوست نداشت چنین اتفاقاتی در جریان بازی رخ دهد. در هر صورت نبود رحمتی به نفع تیم نخواهد بود اما از طرفی نیز ما یک دروازه بان جوان داریم که به طور حتم با روحیه عالی در درون دروازه قرار می گیرد و به تیم کمک می کند.

عبدالهی افزود: در این مقطع زمانی که استقلال روند رو به رشدی را در پیش گرفته، بهتر بود رحمتی نیز در مسابقات پیش رو همراه ما بود اما یک رای کمیته انضباطی باعث شد وی در درون دروازه استقلال حضور نداشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به رایی که کمیته انضباطی صادر کرده استکماکان منتظر هستیم تا مسئولان کمیته انضباطی نسبت به رای صادر شده تجدید نظری داشته باشند تا به این ترتیب بتوانیم از حضور رحمتی در مسابقات آینده بهره ببریم. از مسئولان کمیته انضباطی می خواهم که بار دیگر تجدید نظری روی رای صادر شده داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها توانستند هماهنگ شوند. امیدوارم در بازی های پیش رو همانند دیگر بازی هایی که در گذشته انجام دادیم بتوانیم پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار