سقوط محبوبیت میشل تمر و افزایش محبوبیت داسیلوا در برزیل

نظرسنجی ها نشان می دهد محبوبیت تمر سقوط کرده اما محبوبیت دا سیلوا افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، که محبوبیت «میشل تمر» رئیس جمهوری برزیل سقوط کرده اما محبوبیت «نلوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا» رئیس جمهوری سابق برای انتخابات سراسری سال 2018 افزایش یافته است.

نظرسنجی مووسه مطالعات اجتماعی ام دی ای (MDA)، که بین روزهای 7 تا 11 فوریه (19 تا 23 بهمن )، از 2200 نفر در 138 شهر برزیل انجام گرفت، حاکی از آن است که تنها 10 درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی با دولت تمر موافقند در حالی‌ که پنج ماه پیش این رقم 14 درصد بود.

از سوی دیگر، 44 درصد مصاحبه شوندگان، دولت تمر را منفی‌ می‌دانند که نسبت به پنج ماه پیش 8 درصد افزایش یافته است.

در رابطه با پرونده های فساد مالی‌، 40 درصد از این افراد معتقدند که مبارزه علیه فساد، در دولت تمر همان میزان است که با دولت «دیلما روسف» سلف تمر بوده است.

هرچند که لولا دا سیلوا در پنج پرونده فساد مالی‌ از جمله رسوایی رشوه گیری در ازای قرارداد های شرکت ملی‌ نفت برزیل ، متهم است به نظر می‌ رسد که این موارد در افکار عمومی‌ مردم این کشور تاثیر نگذاشته است.

در این مورد ، لولا در صدر نامزدهای انتخاباتی برای سال 2018 است و پس از وی ،«مارینا سیلوا» رهبر زیست محیطی‌، «آئسیو نوس» محافظه کار و تمر قرار دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار