اهواز؛

راه اندازی ایستگاه های ورزش همگانی در اهواز

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: 30 ایستگاه ورزش صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی در اهواز راه اندازی می شود.

راه اندازی ایستگاه های ورزش همگانی در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، حمید سالمی، رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان با اشاره به اهمیت ترویج ورزش همگانی اظهار کرد: یکی از برنامه های ما برای توسعه ورزش همگانی راه اندازی ایستگاه های ورزش در پارک های سایر شهرستان های استان است.
 
وی افزود: فدراسیون ورزش های همگانی سعی دارد از پارک های محله ای و یا راه اندازی ایستگاه های ورزش صبحگاهی، عصرگاهی و شامگاهی ورزش کردن را در خانواده ها و آحاد جامعه سوق دهد.
 
سالمی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان‌ اندیمشک خبر داد و بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانواده ساعت 7 و 30 دقیقه روز جمعه 29 بهمن ماه در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.
 
رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان اظهار داشت: این همایش پیاده ‌روی با هماهنگی فدراسیون ورزش های همگانی و همکاری فرمانداری و سایر ارگان های شهرستان اندیمشک انجام خواهد شد و در پایان یک دستگاه خودرو و جوایز ارزنده دیگری به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: این همایش پیاده‌روی به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود لذا انتظار می رود که همه شهروندان اندیمشکی و حتی شهرهای هم جوار در این همایش حضور داشته باشند.
 
حمید سالمی با اشاره به این که برگزاری همایش های پیاده روی یکی از برنامه های سند تحول ارائه شده از سوی فدراسیون است اذعان داشت: ورزش کارکنان دولت در بخش آقایان و بانوان یکی دیگر از برنامه های سند تحول می باشد و همه سازمان های و ادارات موظف به اجرای آن هستند.
 
وی در ادامه به قهرمانی تیم های فریزبی و داژبال بانوان استان در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه بخش بانوان در ورزش کشور مظلوم و غریب واقع شده است لذا سعی داریم در ورزش بانوان قوی تر ظاهر شویم.
 
سالمی به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 18 تیم از سرتاسر کشور از امروز به مدت 3 روز در اهواز برگزار می شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
جالب بود