اذعان مقام سابق آژانس امنیت ملی آمریکا: جامعه اطلاعاتی آمریکا بسیار فاسد است

ویلیام باینی با فاسد خواندن جامعه اطلاعاتی آمریکا، ابراز امیدواری کرد دونالد ترامپ پاکسازی جامعه اطلاعاتی این کشور را آغاز کند.

اذعان مقام سابق آژانس امنیت ملی آمریکا: جامعه اطلاعاتی آمریکا بسیار فاسد استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه راشا تودی، «ویلیام باینی»، مقام سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، اذعان داشت دستگاه اطلاعاتی این کشور بسیار فاسد است و سیاسی عمل می‌کند. 

ویلیام باینی در گفتگو با این شبکه گفت: من امیدوارم رئیس‌جمهور آمریکا پاکسازی جامعه اطلاعاتی این کشور را آغاز کند؛ زیرا جامعه اطلاعاتی آمریکا بسیار فاسد است و بسیار سیاسی عمل می کند. 

باینی تصریح کرد: در واقع باید فرآیندهای اطلاعاتی در دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و عملکرد آنها کاملا حرفه‌ای و دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و حزبی باشد. وظیفه این دستگاه‌ها فراهم کردن اطلاعات درست برای تصمیم گیرندگان است تا تصمیمات درستی اتخاذ کنند. آنها نباید به علل سیاسی برخی اقدامات را انجام دهند مثل موضوع تسلیحات کشتار جمعی در عراق که بی اساس بود یا اطلاعاتی که به جنگ ویتنام منجر شد که همه آنها با جهت‌گیری‌های سیاسی انجام شده بود. چنین جهت‌گیری‌های سیاسی در دستگاه‌های اطلاعاتی باعث جنگ می شود و نتیجه آن کشته شدن عده زیادی از مردم است. در واقع نباید چنین اتفاقاتی تکرار شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار