در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کشف ۲۰۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق درخوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: ۲۰۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق درخوی کشف وضبط شد.

سرهنگ پاشایی بااعلام این خبر به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ درشهرستان خوی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ایواوغلی خوی درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی به دودستگاه خودرو سایپا مشکوک شده و اقدام به توقیف این دو خودرو کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خوی درادامه بابیان اینکه، مأموران انتظامی این حوزه در بازرسی از این خودرو هامقدار ۲۰۰۰ لیترموادسوختی قاچاق ازنوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد:در این رابطه دودستگاه خودروتوقیف ودونفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
همچنین فرمانده انتظامی خوی از کشف کالای قاچاق دیگر نیز خبردادو گفت: مامورین ایستگاه بازرسی ایواوغلی خوی درحین کنترل خودروهای عبوری، درمحور ایواوغلی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده وپس از توقیف این خودرو ۵۵۲ ثوب البسه که بصورت ماهرانه‌ای درداخل کپسول گاز وزاپاس خودرو جاسازی شده بود ضبط وکشف کردند.
سرهنگ پاشایی ارزش این کالاهای مکشوفه را نیز ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردوگفت: دراین راستا نیز یک نفر متهم دستگیر ویکدستگاه خودرو توقیف وپس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.