کربکندی:حاشیه امنیت پرسپولیس از بین رفته است

کارشناس فوتبال گفت: با بالا رفتن سطح کیفی و حساسیت مسابقات لیگ برتر فوتبال، حاشیه امنیت برای پرسپولیس صدرنشین از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رسول کربکندی در گفت و گو با رادیو ایران درباره لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی های لیگ به اوج حساسیت خود رسیده است. کاهش تعطیلی ها و بازی های پی در پی باعث رشد سطح کیفی بازی ها و تماشگر پسند شدن آن ها شده به طوری که حاشیه امنیت برای پرسپولیس که با اختلاف زیادی در صدر قرار دارد از بین رفته است. 

وی در خصوص باخت ذوب آهن برابر استقلال اظهار داشت: ذوب آهن به دلیل باخت هایی که در هفته های اخیر بدست آورده از سوی هواداران تحت فشار زیادی قرار گرفته است. به همین دلیل در مقابل استقلال به دنبال امتیاز بود. تماشاگران باید بدانند این شرایط ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. ذوب آهن خوب بازی کرد اما نتوانست از موقعیت ها به درستی استفاده کند. در مقابل نیز استقلال روند رو به رشدی دارد و جوانان این تیم در اوج آمادگی و بسیار پرانرژی هستند. 

کربکندی افزود: کسب نتایج ضعیف ذوب آهن بر عملکرد این تیم در جام باشگاه های آسیا تاثیر منفی می گذارد. وظیفه کادر فنی است که بازیکنان را به آرامش برساند. با کم شدن بودجه ذوب آهن به نسبت سال گذشته، این تیم در ابتدای فصل بازیکنان کم تجربه را به استخدام درآورد و اکنون به نظر می رسد نیمکت این تیم خالی است. درحالی که حریفان آسیایی ذوب آهن از بهترین بازیکنان بهره می برند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار