هزار و یک شب «شهرزاد» به نقل از انتشارات نگار تابان

انتشارات نگار تابان به تازگی کتابی با عنوان «جای خالی شهرزاد» را منتشر کرده است.

هزار و یک شب «شهرزاد» به نقل از انتشارات نگار تاباناحمد دولت‌آبادی، مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشاراتی گفت: انتشارات نگار تابان به تازگی کتابی با عنوان «جای خالی شهرزاد» را منتشر کرده است. گردآوری کتاب را سید محمود حسینی بر عهده داشت. وی آثار برگزیدگان سه دوره برگزاری جشنواره ادبی هزار و یک شب را در قالب این کتاب منتشر کرد. کتاب به آثار برگزیدگان سال های 92، 93 و 94 اختصاص دارد. این آثار در نوع ادبی داستان کوتاه قرار دارد از این رو کتاب «جای خالی شهرزاد» مجموعه داستان کوتاه محسوب می‌شود.

وی افزود: انتشارات نگار تابان اثری را با عنوان «تکامل» چاپ و منتشر کرده است. این کتاب توسط «کیانا شاه زمانی» عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان به رشته تحریر درآمده است. نویسنده در این اثر به موضوع تکامل انسان می پردازد و این کتاب اثری دانشگاهی محسوب می شود.
 
مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در خصوص اثر دیگری که توسط این انتشاراتی منتشر می شود٬ اظهار داشت: انتشارات نگار تابان اثر دیگری از سید محمود حسینی را منتشر می کند. این کتاب مجموعه ای از داستان های کوتاه این نویسنده است که « زیر پل سوخته کابل » نام دارد. سید محمود حسینی از نویسندگان کشور افغانستان هستند که در ایران زندگی می کند.کتابهای « تکامل »، « جای خالی شهرزاد » و « زیر پل سوخته کابل » را امروز برای چاپ به چاپخانه سپردم.
 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.