اهواز؛

طرح ملی حفظ قرآن کریم در شوش پایان یافت

رییس اداره اوقاف و امورخیریه شوش از پایان پنجمین دوره آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

طرح ملی حفظ قرآن کریم در شوش پایان یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، محمدحسن پورنعمت، رییس اداره اوقاف و امورخیریه شوش بیان داشت: آزمون شفاهی مرحله پنجم طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان شوش از 16 تا 25 بهمن ماه و آزمون کتبی این طرح نیز پنجشنبه 28 بهمن ماه با استقبال کم نظیر علاقه مندان و شرکت بیش از 2 هزار و 300 نفر در این شهرستان برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن شهرستان شوش در بیش از30 نقطه شهر و روستای شهرستان برگزار می شود.
 
پورنعمت افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در 11 رشته حفظ قرآن ، حفظ موضوعی قرآن در سه رشته حفظ 120 موضوعی، 150 موضوعی و 300 موضوعی برگزار شد.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شوش اظهار داشت: این طرح با استقبال اقشار مختلف مردم پیر و جوان، دختر و پسر، دانش آموز، دانشجو، طلبه، بانوان خانه دار و شاغل مواجه شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بیش از75 درصد شرکت کنندگان را بانوان تشکیل دادند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه از بین شرکت کنندگان افرادی که 70 درصد نمره را کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه معتبر این دوره می شوند، اذعان داشت: همچنین به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزنفیسی اهدا می شود.
 
محمدحسن پورنعمت گفت: طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 در لبیک به فرمان قرآنی مقام معظم رهبری با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن در یک دوره چهار ساله توسط سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد که سهمیه شهرستان شوش در این طرح 6هزار نفراست.
 
وی اظهار کرد: طرح حفظ قرآن کریم رایگان بوده و علاقه مندان می توانند از فروردین ماه سال آینده برای ثبت نام به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یا به آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) وحرم دعبل خزاعی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.