یاسوج؛

ناتوانی آمریکا در حمله به ایران

آمریکا توان نظامی حمله به ایران را ندارد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این شهر با اشاره به یکم اسفندماه روز روحانیت و دفاع مقدس، سالروز حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت 40 ایرانی از جمله حجت الاسلام شیخ فضل الله محلاتی در سال 1364 گفت: بی شک نقش روحانیون پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و خیل شهدای این قشر در مقایسه با دیگر اقشار، موید این حقیقت است. 

حجت الاسلام حسینی، طرح آشتی ملت با آشوب گران را فتنه‌ جدید دشمنان دانست و افزود: با توجه به سخنان اخیر رهبرمعظم انقلاب، وحدتی که ما در نظام اسلامی میان مردم می‌بینیم، نشان می‌دهد که همواره آشتی و همدلی میان ملت برقرار است و ما نیازی به آشتی ملی نداریم. 

وی حفظ نظام را طبق تاکیدات رهبر انقلاب اوجب واجبات دانست و افزود: 38 سال تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی به وضوح نشان داده که اتحاد و انسجام ملت در عرصه های مختلف ضامن دستاوردهای نظام اسلامی بوده است.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به تهدیدات دولت تازه کار امریکا علیه ایران گفت: رجز خوانی های دنیای استکبار علیه ملت بزرگ ایران ناشی از استیصال و درماندگی شیطان بزرگ در عرصه های بین المللی و داخلی است.



انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.