اصفهان؛

قهرمانی تیم کاراته گلپایگان در استان اصفهان

کاراته‌کاران گلپایگانی در مسابقات کاراته سبک شوتوکان استانی به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مخلصی رئیس هیأت کاراته شهرستان گلپایگان دیشب در پایان مسابقات کاراته گلپایگان اظهار داشت: امروز مسابقات کاراته به سبک شوتوکان wskf با حضور کاراته‌کارانی از شهرهای اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، گلپایگان، گوگد، گلشهر و در رده سنی مختلف به میزبانی گلپایگان برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در این مسابقات کاراته استانی 300 کاراته‌کار به رقابت پرداختند که در پایان تیم گلپایگان به مقام اول، اصفهان دوم  و تیم کاراته کاشان به مقام سوم مسابقات رسیدند.

مسعود علم شیری رئیس هیأت کاراته استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: امسال مسابقات کاراته به سبک شوتوکان استان به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان در گلپایگان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 300 کاراته‌کار از باشگاه کاراته از شهرهای مختلف استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت کاراته استان اصفهان با تبریک قهرمانی تیم کاراته شهرستان گلپایگان، گفت: دعوت تیم کاراته‌کار شهرستان به اردوی تیم ملی نشان از درخشش این رشته ورزشی در شهرستان است که می‌تواند شهرستان را به قطب ورزش در رشته کاراته تبدیل کند.

وی با بیان اینکه یک هزار کاراته‌باز در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر 30 باشگاه کاراته در بخش آقایان و 25 باشگاه کاراته در بخش بانوان در سطح استان اصفهان فعالیت دارد.

گفتنی است در پایان این مسابقات با حضور رئیس هیأت کاراته استان اصفهان، فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان و مسؤولان شهرستان به تیم‌های برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.