اردبیل؛

تلاش نیروهای شهرداری برای بازگشایی معابر اصلی شهر اردبیل

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: از ۱۲ ساعت پیش برفروبی معابر اردبیل با بسیج نیروهای خدماتی و اجرایی آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهرام لازمی زارع در حاشیه بازدید از وضعیت برفروبی معابر اصلی شهر اردبیل در تصریح کرد: از ساعت سه صبح روز گذشته برفروبی معابر شهر اردبیل به دلیل بارش برف آغاز شده است.

وی افزود: ۱۳۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی شامل گریدر، کمپرسی، مینی لودر، خاور و ... توسط نیروهای شهرداری به کار گرفته شده و به دلیل سنگینی برف تعداد ماشین آلات در حال افزایش است.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل متذکر شد: در حال حاضر ۳۰۰ نفر از نیروهای شهرداری در معابر مشغول برف روبی هستند و عملیات برف روبی به دلیل تداوم بارش برف همچنان ادامه دارد.

تلاش نیروهای شهرداری برای بازگشایی معابر اصلی شهر اردبیل

لازمی زارع تاکید کرد: با توجه به اعلام توقف بارش برف تا شب جمعه تلاش نیروهای خدمات بازگشایی معابر اصلی و فرعی است.

وی افزود: از فراغت روز جمعه برای بازگشایی معابر استفاده شده و در ادامه نیز برای رفاه حال شهروندان و ممانعت از ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان، معابر بازگشایی خواهد شد.

تلاش نیروهای شهرداری برای بازگشایی معابر اصلی شهر اردبیل

شهروندان برف منازل خود را در معابر بازگشایی شده تخلیه نکنند

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل در خصوص وضعیت نمک پاشی معابر اضافه کرد: با توجه به شدت بارش ها نمک پاشی به صورت محدود انجام شده است.

لازمی زارع تاکید کرد: نمک پاشی مضررات متعددی برای آسفالت معابر دارد و به همین دلیل نمک پاشی به صورت محدود انجام می شود.

وی در خصوص وضعیت جمع آوری زباله و گلایه شهروندان از تاخیر در جمع آوری نیز اضافه کرد: در ماه های گذشته بارش های مداوم چند روزه برف به دلیل مسدود شدن معابر موجب تاخیر می شد اما در بارش فعلی تاخیری در جمع آوری زباله نداریم.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل تاکید کرد: ضروری است شهروندان زباله های خود را در زمان مناسب در محل های تعبیه شده کوچه ها و سطل های زباله قرار دهند و از انتقال زودهنگام زباله خودداری شود.

لازمی زارع همچنین خواستار مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر شهری شد و افزود: انتظار می رود بعد از پاکسازی و بازگشایی معابر، شهروندان برف پشت بام را در کوچه ها و معابر بازگشایی شده تخلیه نکنند.

وی افزود: این اقدام موجب اختلال در تردد شهروندان خواهد شد و لازم است چند روز بعد از بازگشایی شهروندان نسبت به تخلیه برف پشت بام ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.