اردبیل؛

راه های مواصلاتی اصلی شهرستان نیر باز است

فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از گردنه صائین از باز بودن محورهای مواصلاتی اصلی از جمله گردنه صائین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مهدی احمدی در جریان بازدید از گردنه صائین از باز بودن محورهای مواصلاتی اصلی از جمله گردنه صائین خبر داد و افزود: باهمت و تلاش ماموران راهداری گردنه صائین محورهای مواصلاتی اصلی بازمی باشد.

وی در ادامه از مسدود بودن برخی از راههای مواصلاتی روستایی خبرداد و گفت: به محض اتمام بارش برف تمام دستگاههای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهت بازگشایی راههای روستایی بسیج خواهند شد.

فرماندار نیر همچنین افزود: مسافرانی که قصد مسافرت دارند از زنجیر چرخ استفاده نموده و خودروی خودرا به وسایل گرمایشی مجهز نمایند.

احمدی همچنین از امدادرسانی به خودروهای در راه مانده خبر داد و افزود: طی پنچ روز گذشته به 150دستگاه خودروی در راه مانده توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان امدادرسانی شده است.

وی گفت: در این مدت به 20 خانوار نیز اسکان اضطراری داده و 20 بسته غذایی نیز بین آنها توزیع شده است.

رییس جمعیت هلال احمر نیر هم گفت: در طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر 20 نجاتگر در قالب سه اکیپ امدادی با سه دستگاه خودروی نجات جهت امدادرسانی ارائه خدمت نمودند.

وی افزود: کلیه اکیپ های هلال احمر در طول شبانه روز تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش بوده در خدمت مردم و مسافران می باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.